BREAKING NEWS! Aradeanul Mihai Fifor este noul prim-ministru interimar al Romaniei, dupa ce presedintele tarii nu a fost de acord cu varianta Paul Stanescu    Un agent de politie de la IPJ Timis, prins in flagrant de DGA in timp ce intermedia impacarea partilor dintr-un dosar de lovire sau alte violente    Serviciul Arme, Munitii, Substante Periculoase Timis a deschis o ancheta complexa pentru a identifica braconierul care a impuscat un cormoran    Inspectorul sef al Jandarmeriei Timis, colonelul Nicolae Slev, risca un dosar pentru obstructionarea justitiei, dupa ce a refuzat sa predea o filmare procurorilor militari    Politistul de la DIICOT Timisoara, Nicu Mihaitoaia, condamnat la 6 ani de inchisoare pentru luare de mita, a fugit din tara    Fostii magistrati timisoreni Cristian Dacu, Angelina Tufariu si Pompiliu Stanciu au scapat de acuzatiile de trafic de influenta in dosarul politistilor spagari din Arad

EXCLUSIV! Plangere penala impotriva pilotului TAROM care a dispus evacuarea a doi pasageri dintr-o cursa de Timisoara! “Codul Aerian nu prevede anularea biletelor pentru tulburari petrecute pe pista sau in sala de asteptare!”, spun avocatii milionarului banatean

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageShare on TumblrShare on Yummly

Unul dintre pasagerii evacuati abuziv din aeronava TAROM, in seara zilei de 8 mai, inainte ca aparatul de zbor sa decoleze de pe Aeroportul “Henri Coanda” Bucuresti, cu destinatia Timisoara, a decis sa se adreseze parchetului cu o plangere penala pentru abuz in serviciu, totodata solicitand comandantului de zbor si companiei aviatice daune in valoare de 500.000 de euro.

Comandantul aeronavei va trebui sa explice procurorilor de ce a luat decizia evacuarii brutale a doi pasageri, in conditiile in care presupusul incident, respectiv o discutie in contradictoriu cu un angajat al aeroportului (foto), s-a petrecut la imbarcare, pe pista aeroportului, nu in avion.

“Am rasfoit tot Codul Aerian al Romaniei si nu am descoperit niciun pasaj care sa-i permita comandantului de zbor sa evacueze pasagerii pentru incidente petrecute pe pista, la imbarcare, in parcarea aeroportului sau la casa de bilete! In cazul in care s-ar fi produs vreo tulburare in avion, exista posibilitatea ca pasagerii sa fie evacuati, insa, dupa cum se stie, incidentul s-a petrecut la sol, iar comandantul a decis evacuarea in urma unei discutii cu angajatul aeroportului. Vom solicita audierea de martori, a persoanelor care au asistat la transformarea a doi pasageri onesti in potentiali infractori”, ne-a declarat unul dintre avocatii omului de afaceri.

Paradoxal, desi dialogul care l-a afectat pe angajatul aeroportului a pornit de la refuzul acestuia de a permite imbarcarea in avion si pe scara din spate, ulterior, evacuarea celor doi pasageri considerati turbulenti s-a produs exact prin partea din spate a aeronavei, pe scara de la care a pornit toata discutia.

“In calitate de pasager, n-am facut altceva decat sa intreb de ce este blocat accesul pasagerilor pe scara din spate, intrucat trebuia sa fac un efort suplimentar sa urc prin fata, pentru ca apoi sa-mi car geamantanul pana unde aveam locuri, inspre zona business a aeronavei. Tinerelul a raspuns obraznic, motiv pentru care un pasager din spatele meu a intervenit si l-a pus la punct. Dupa ce ne-am instalat la locurile noastre, comandantul aeronavei a decis sa ne evacueze, la sesizarea celor de la securitate”, a relatat omul de afaceri Ion Pietraru.

“S-au urmat procedurile standard pentru astfel de pasageri”, si-a motivat decizia, comandantul aeronavei. (Vlad Enciu)

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageShare on TumblrShare on Yummly

Leave a Reply

%d bloggers like this: