BREAKING NEWS! Bastanul Ionel Carpaci, care se sustragea executarii unei pedepse de 7 ani de inchisoare primiti in dosarul mafiei imobiliare din Timisoara, a fost capturat la Vama Cenad    Prima parcare supraetajata din Timisoara, care pune la dispozitia soferilor 910 locuri, a fost inaugurata langa Iulius Mall, in urma unei investitii de peste 12,5 milioane de euro    O femeie in varsta de 29 de ani si-a pierdut viata intr-un accident rutier, langa Sandra, dupa ce a pierdut controlul volanului masinii si a izbit un cap de pod     Un tanar din Timisoara a depus o plangere la Sectia 4 Politie, in care sustine ca bodyguarzii firmei de paza de la Openville l-au agresat    Politia Locala Timisoara a aplicat o amenda de 400 de lei femeii de serviciu a Filarmonicii, care a spalat in strada jeep-ul directorului Ioan Garboni     Noul patron al FCSB, Vasile Geambazi, nepotul lui Gigi Becali, a anuntat ca va cere Armatei dreptul de a folosi numele Steaua

EXCLUSIV! Plangere penala impotriva pilotului TAROM care a dispus evacuarea a doi pasageri dintr-o cursa de Timisoara! “Codul Aerian nu prevede anularea biletelor pentru tulburari petrecute pe pista sau in sala de asteptare!”, spun avocatii milionarului banatean

Unul dintre pasagerii evacuati abuziv din aeronava TAROM, in seara zilei de 8 mai, inainte ca aparatul de zbor sa decoleze de pe Aeroportul “Henri Coanda” Bucuresti, cu destinatia Timisoara, a decis sa se adreseze parchetului cu o plangere penala pentru abuz in serviciu, totodata solicitand comandantului de zbor si companiei aviatice daune in valoare de 500.000 de euro.

Comandantul aeronavei va trebui sa explice procurorilor de ce a luat decizia evacuarii brutale a doi pasageri, in conditiile in care presupusul incident, respectiv o discutie in contradictoriu cu un angajat al aeroportului (foto), s-a petrecut la imbarcare, pe pista aeroportului, nu in avion.

“Am rasfoit tot Codul Aerian al Romaniei si nu am descoperit niciun pasaj care sa-i permita comandantului de zbor sa evacueze pasagerii pentru incidente petrecute pe pista, la imbarcare, in parcarea aeroportului sau la casa de bilete! In cazul in care s-ar fi produs vreo tulburare in avion, exista posibilitatea ca pasagerii sa fie evacuati, insa, dupa cum se stie, incidentul s-a petrecut la sol, iar comandantul a decis evacuarea in urma unei discutii cu angajatul aeroportului. Vom solicita audierea de martori, a persoanelor care au asistat la transformarea a doi pasageri onesti in potentiali infractori”, ne-a declarat unul dintre avocatii omului de afaceri.

Paradoxal, desi dialogul care l-a afectat pe angajatul aeroportului a pornit de la refuzul acestuia de a permite imbarcarea in avion si pe scara din spate, ulterior, evacuarea celor doi pasageri considerati turbulenti s-a produs exact prin partea din spate a aeronavei, pe scara de la care a pornit toata discutia.

“In calitate de pasager, n-am facut altceva decat sa intreb de ce este blocat accesul pasagerilor pe scara din spate, intrucat trebuia sa fac un efort suplimentar sa urc prin fata, pentru ca apoi sa-mi car geamantanul pana unde aveam locuri, inspre zona business a aeronavei. Tinerelul a raspuns obraznic, motiv pentru care un pasager din spatele meu a intervenit si l-a pus la punct. Dupa ce ne-am instalat la locurile noastre, comandantul aeronavei a decis sa ne evacueze, la sesizarea celor de la securitate”, a relatat omul de afaceri Ion Pietraru.

“S-au urmat procedurile standard pentru astfel de pasageri”, si-a motivat decizia, comandantul aeronavei. (Vlad Enciu)

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: