BREAKING NEWS! Meteorologii anunta ca, pana in 16 decembrie, vremea in Banat va fi anormal de calda, cu temperaturi cuprinse intre 10 si 16 grade     Inalta Curte de Casatie si Justitie a amanat pentru 13 decembrie pronuntarea deciziei in dosarul revenirii in magistratura a judecatoarei Camelia Bogdan     Subcomisarul Darin Ticu, cel mai agresiv politist in incidentul cu tinerii nevinovati batuti la Urseni    Politistul din Suceava atacat cu sabia de un interlop este paralizat si ar putea ramane orb    Un incendiu puternic a cuprins, marti dimineata, o casa din localitatea Ghilad; in timpul operatiunii de stingere, pompierii au descoperit un barbat carbonizat     In zilele de doliu national, 14, 15 si 16 decembrie, scolile din Timis nu au voie sa organizeze serbari sau alte activitati festive

HR Summit Timisoara! Marea dezamagire a specialistilor in resurse umane, graba tinerilor de a pleca de la primul angajator ! 68 % prefera sa isi schimbe locul de munca dupa o perioada cuprinsa intre 6 luni si 3 ani (P)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageShare on TumblrShare on Yummly

Sloganul celei de-a IV-a editii HR Summit Timisoara, „Difficult times? SuperHeRoes are here!”, dar si temele de discutii anuntate de organizatori au starnit interesul a peste o suta de participanti, care au fost prezenti la conferinta pentru a-i cunoaste pe supereroii departamentelor de resurse umane din companii precum Rolls Royce, Stand for Development, Great People Inside sau Altex.

Rata de esec a managerilor in comunicarea multiculturala

Iulian Ionita, Senior Trainer, O.D. Consultant, Coach Colorful Cultures, a discutat la HR Summit Timisoara despre diferentele culturale si modalitatea in care acestea pot fi folosite drept avantaj in business. „O decizie influentata de emotii, la care se adauga neinsusirea culturii cu care interactionezi, ar putea sa iti strice bussinesul. 70% din manageri intampina dificultati in comunicarea multiculturala. 90% dintre acestia considera ca rezultatul financiar este influentat de comunicarea multiculturala ineficienta. Din acest motiv sunt importante cursuri spre aceasta directie”, a mentionat acesta.

Managerii angajati din exteriorul companiilor au o rata de esec de 66%. Cei identificti de catre organizatii ca fiind High Potentials, dupa ce sunt promovati, esueaza in proportie de 48%. Cel mai adesea, aceste esecuri au loc in primele 18 luni de la on boarding”, sustine Madalina Balan, Managing Partner Hart Consulting. „Daca ne uitam la esec si daca ne uitam la bugete e interesant de vazut ca se dau bani mai multi pentru dezvoltare si nu pentru recrutare”, concluzioneaza Madalina.

Care este marea dezamagire a HR-ilor?

„De la sistemul de invatamant nu ne mai putem astepta sa ne livreze oameni bine pregatiti. Normal ca tinerii au luxul sa spuna lucrurilor pe nume. Asa au fost educati. Degeaba le vorbesti angajatilor despre lucruri marete daca nu sunt dispusi sa investeasca. Poti sa ai teluri marete daca ai eliminat problema banilor”, a precizat Oana Datki, SEE Managing Partner Consulteam.

Studiul Regula lui Z, efectuat de Artwin Consulting sustine ca doar 30% din tinerii care urmeaza sa intre pe piata muncii doresc sa munceasca in strainatate, in timp ce 70% dintre acestia prefera sa ramana in Romania. „Tinerii sustin ca cele mai importante 3 calitati pe care un manager ar trebui sa le aiba sunt: comunicarea, in proportie de 65%, profesionalismul, in proportie de 50% si implicarea, 41%. Cu toate acestea, la intrebarea «Cat de mult timp va asteptati sa lucrati la primul angajator?», doar 12% au raspuns intre 3 si 5 ani, in timp ce 68 % prefera sa isi schimbe locul de munca dupa o perioada cuprinsa intre 6 luni si 3 ani”, a declarat Monica Soare, Managing Partner Artwin.

Managementul performantei – What goes around comes around?

„Ce nu a functionat? Totul a mers in directia corecta, insa managementul performantei nu a tinut pasul cu schimbarile care au avut loc la nivel de business, de management, cultural, tehnologic si la nivelul generatiilor. Drept urmare, 1 din 5 angajati sustin ca evaluarea performantei lor nu este analizata in mod constant, iar 44% dintre acestia sustin ca evaluarea nu este un proces onest. Pe de alta parte, 45% dintre specialistii in HR considera ca procesul de evaluare a performantelor nu reflecta nivelul real al angajatilor, iar 30% dintre evaluari conduc catre scaderea performantei”, mentioneaza Keith Robson, Chief Officer, Rolls Royce.

De asemenea, Keith Robson a discutat despre criza personalului bine calificat, iar una dintre solutiile sale este mentinerea unei relatii bune cu fostii angajati: „Din proprie experienta va spun ca trebuie sa pastrezi o buna legatura cu fostii angajati pentru ca niciodata nu stii cand ii aduci inapoi. Trebuie sa fim constienti ca lumea resurselor umane si paradigma se schimba”. (I.P.)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageShare on TumblrShare on Yummly

Leave a Reply

%d bloggers like this: