BREAKING NEWS! Curtea de Apel Timisoara i-a trimis dupa gratii pe cei doi muzicieni ai Filarmonicii Banatul acuzati de trafic de droguri     Comisia de control a SRI, din care face parte si deputatul timisorean Marian Cucsa, este considerata "bata" cu care Liviu Dragnea isi loveste adversarii    Liderul MISA, Gregorian Bivolaru, dat in urmarire internationala de autoritatile finlandeze pentru trafic de fiinte umane si abuz sexual    11 jurnalisti vor fi audiati de Comisia de Control a SRI, dupa ce au fost mentionati de fostul ofiter Daniel Dragomir pe lista membrilor statului paralel    Amenzi de pana la 200.000 de lei in contul Electrica si Enel, aplicate de ANRE pentru fiecare zona in care mai sunt consumatori nealimentati    Gheorghe Stefan, zis Pinalti, eliberat conditionat din penitenciar dupa executarea a 1/3 din pedeapsa de 3 ani si sase luni de inchisoare

HR Summit Timisoara! Marea dezamagire a specialistilor in resurse umane, graba tinerilor de a pleca de la primul angajator ! 68 % prefera sa isi schimbe locul de munca dupa o perioada cuprinsa intre 6 luni si 3 ani (P)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageShare on TumblrShare on Yummly

Sloganul celei de-a IV-a editii HR Summit Timisoara, „Difficult times? SuperHeRoes are here!”, dar si temele de discutii anuntate de organizatori au starnit interesul a peste o suta de participanti, care au fost prezenti la conferinta pentru a-i cunoaste pe supereroii departamentelor de resurse umane din companii precum Rolls Royce, Stand for Development, Great People Inside sau Altex.

Rata de esec a managerilor in comunicarea multiculturala

Iulian Ionita, Senior Trainer, O.D. Consultant, Coach Colorful Cultures, a discutat la HR Summit Timisoara despre diferentele culturale si modalitatea in care acestea pot fi folosite drept avantaj in business. „O decizie influentata de emotii, la care se adauga neinsusirea culturii cu care interactionezi, ar putea sa iti strice bussinesul. 70% din manageri intampina dificultati in comunicarea multiculturala. 90% dintre acestia considera ca rezultatul financiar este influentat de comunicarea multiculturala ineficienta. Din acest motiv sunt importante cursuri spre aceasta directie”, a mentionat acesta.

Managerii angajati din exteriorul companiilor au o rata de esec de 66%. Cei identificti de catre organizatii ca fiind High Potentials, dupa ce sunt promovati, esueaza in proportie de 48%. Cel mai adesea, aceste esecuri au loc in primele 18 luni de la on boarding”, sustine Madalina Balan, Managing Partner Hart Consulting. „Daca ne uitam la esec si daca ne uitam la bugete e interesant de vazut ca se dau bani mai multi pentru dezvoltare si nu pentru recrutare”, concluzioneaza Madalina.

Care este marea dezamagire a HR-ilor?

„De la sistemul de invatamant nu ne mai putem astepta sa ne livreze oameni bine pregatiti. Normal ca tinerii au luxul sa spuna lucrurilor pe nume. Asa au fost educati. Degeaba le vorbesti angajatilor despre lucruri marete daca nu sunt dispusi sa investeasca. Poti sa ai teluri marete daca ai eliminat problema banilor”, a precizat Oana Datki, SEE Managing Partner Consulteam.

Studiul Regula lui Z, efectuat de Artwin Consulting sustine ca doar 30% din tinerii care urmeaza sa intre pe piata muncii doresc sa munceasca in strainatate, in timp ce 70% dintre acestia prefera sa ramana in Romania. „Tinerii sustin ca cele mai importante 3 calitati pe care un manager ar trebui sa le aiba sunt: comunicarea, in proportie de 65%, profesionalismul, in proportie de 50% si implicarea, 41%. Cu toate acestea, la intrebarea «Cat de mult timp va asteptati sa lucrati la primul angajator?», doar 12% au raspuns intre 3 si 5 ani, in timp ce 68 % prefera sa isi schimbe locul de munca dupa o perioada cuprinsa intre 6 luni si 3 ani”, a declarat Monica Soare, Managing Partner Artwin.

Managementul performantei – What goes around comes around?

„Ce nu a functionat? Totul a mers in directia corecta, insa managementul performantei nu a tinut pasul cu schimbarile care au avut loc la nivel de business, de management, cultural, tehnologic si la nivelul generatiilor. Drept urmare, 1 din 5 angajati sustin ca evaluarea performantei lor nu este analizata in mod constant, iar 44% dintre acestia sustin ca evaluarea nu este un proces onest. Pe de alta parte, 45% dintre specialistii in HR considera ca procesul de evaluare a performantelor nu reflecta nivelul real al angajatilor, iar 30% dintre evaluari conduc catre scaderea performantei”, mentioneaza Keith Robson, Chief Officer, Rolls Royce.

De asemenea, Keith Robson a discutat despre criza personalului bine calificat, iar una dintre solutiile sale este mentinerea unei relatii bune cu fostii angajati: „Din proprie experienta va spun ca trebuie sa pastrezi o buna legatura cu fostii angajati pentru ca niciodata nu stii cand ii aduci inapoi. Trebuie sa fim constienti ca lumea resurselor umane si paradigma se schimba”. (I.P.)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageShare on TumblrShare on Yummly

Leave a Reply

%d bloggers like this: