BREAKING NEWS! Peste 60 de posesori de legitimatii IPA din Timisoara au fost audiati la Parchet in cadrul unui dosar de fals si inselaciune    Amendament la Legea bugetului pe 2018: suma de 161 milioane de lei pentru reabilitarea Garii de Nord din Timisoara    Dezbatere publica, astazi, privind Statutul Politistului: inchisoare pentru ignorarea avertismentelor politiei si pentru jignirea politistilor    Ultima zi de lucru cu publicul la Primaria Timisoara - vineri, 22 noiembrie 2017, functionarii urmand sa revina la ghisee doar in data de 8 ianuarie 2018    RAR Timis a inchis peste 200 de service-uri auto, in ultimii doi ani, din cauza ca nu aveau autorizatii de functionare    Inspectii inopinate la sediile a 25 de banci, societati de leasing, asociatii si patronate, dupa ce Consiliul Concurentei a decis sa investigheze piata serviciilor financiare

Tribunalul Timis a decis amendarea Administratiei Finantelor Publice, dupa ce a secretizat veniturile unui fost director adjunct! Institutia tergiverseaza eliberarea unui document de aproape 2 luni

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageShare on TumblrShare on Yummly

Un proces de partaj aflat pe rolul Tribunalului Timis a dezvaluit un adevarat record din activitatea de relationare cu publicul a Administratiei Judetene a Finantelor Publice Timis, care, de aproape doua luni de zile, n-a reusit sa elibereze un document esential in solutionarea dosarului.

Performanta este cu atat mai notabila, cu cat documentul a fost solicitat de un fost director adjunct al institutiei, actualmente sef de serviciu, detaliu ce contureaza structura birocratica stufoasa a Finantelor din Timis, care face ca o hartie oficiala plecata de la secretariat sa ajunga la petentul din aceeasi cladire chiar si in cateva luni.

De altfel, judecatoarea Adina Toma pare sa inteleaga dificultatile cu care se confrunta activitatea de petitionare de la AJFP Timis si, cu o generozitate aproape magistrala, la ultimul termen de judecata, a mai acordat un rastimp de 83 de zile pentru ca acel document sa fie eliberat si trimis la instanta.

In caz contrar, daca actul necesar la dosarul de partaj nu va fi expediat Tribunalului Timis pana la termenul din 27 februarie 2018, conducerea Finantelor se poate trezi cu o amenda administrativa usturatoare.

“Nu este posibil ca, in aproape doua luni de zilei, cei de la Finante sa nu reuseasca sa elibereze un document care sa ateste veniturile din ultima perioada ale unui fost director adjunct. Sau, poate, este vorba despre o solidaritate institutionala cu domnul director, care-si ascunde veniturile cu complicitatea subalternilor sai de la Contabilitate, caz in care, la urmatorul termen de judecata, institutia va fi amendata”, a precizat avocata Carmen Obirsanu.

Sa mai precizam ca dosarul 27941/325/2015, aflat in stadiul de apel, are ca obiect partajul sumelor retinute, timp de doi ani, din salariul bugetarului, in baza Legii 118/2010, si restituite, dupa divort, in urma proceselor castigate de finantist in instanta. (V.E.)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageShare on TumblrShare on Yummly

Leave a Reply

%d bloggers like this: