BREAKING NEWS! Achitare rasunatoare la Curtea de Apel Timisoara! Bastanul Tailor Cacareaza scapa de inchisoare si plata a peste 100.000 de euro in dosarul mafiei cerealelor     Colterm Timisoara cumpara certificate verzi de la SC Termoficarea Oradea, in valoare de 3,44 milioane de euro, si scapa de amenda UE in valoare de 25 milioane de euro    Avocatul Marin Bilc a decis sa se transfere in Baroul Mehedinti, ca masura de protectie impotriva excluderii din profesie, in cazul in care va fi condamnat in dosarul coruptiei din Politia Timis    WhatsApp, popularul serviciu de mesagerie online detinut de Facebook, a decis să ridice varsta minima a utilizatorilor sai din Europa de la 13 ani la 16 ani    Nasul TV a fost amendata de catre CNA cu 50.000 de lei, dupa transmiterea unei slujbe religioase in care preotul a spus ca rugaciunea vindeca    Firma Audi, parte a grupului auto german Volkswagen, a decis chemarea in service a aproape 1,2 milioane de automobile din intreaga lume, pentru remedierea unor defectiuni la pompele de apa

PETITIE! Cat de legala este politica preturilor la Timpark Timisoara? Avocatul Poporului va verifica ce drepturi si garantii au conducatorii auto in schimbul taxei de 200 euro pe an

Sistemul de parcare cu plata Timpark, gestionat de Societatea de Drumuri Municipale Timisoara, a ajuns in atentia Avocatului Poporului, in urma unei petitii in care se reclama anumite nereguli legate de politica abonamentelor, impartirea orasului pe zone tarifare si negarantarea serviciului pentru care se plateste.

Unul dintre abonatii Timpark a sesizat faptul ca, desi si-a achizitionat un abonament pentru zona rosie, nu are voie sa parcheze in zonele inferioare, respectiv galbene sau albastre.

“Intrebarea care se pune: daca nu gasesc locuri de parcare in zona centrala, pentru ca Timpark nu-mi asigura un serviciu pentru care platesc, ce fac cu masina? O duc inapoi acasa si revin cu un taxi? Nu este posibil ca posesorii de abonamente pentru zona centrala sa nu poata parca in celelalte zone, in conditiile in care logica juridica spune ca, de regula, cine poate mai mult, poate si mai putin. Desi abonamentele au preturi diferite, tot mai scumpe pe masura ce te apropii de centrul orasului, mai exista si un tichet general, care-ti permite parcarea universala, pe tot cuprinsul orasului. Paradoxal, nici cu abonament general nu poti parca in 4 locuri din centrul orasului, prevazute cu bariere, unde se percepe o taxa de 5 lei pe ora”, reclama comisarul sef Doinel Malcoci, liderul sindicalistilor din cadrul Inspectoratului de Politie al Judetului Timis.

In opinia sa, marketing-ul preturilor la Timpark este echivalent cu fraudarea intereselor conducatorilor auto care doresc sa parcheze in Timisoara, motiv pentru care a solicitat Avocatului Poporului lamurirea acestei probleme cetatenesti.

Deocamdata, Roxana Marcu, coordonatorul Biroului Teritorial Timisoara al Avocatului Poporului, a anuntat ca petitia venita din partea reprezentantului sindical al politistilor din Timis a fost inregistrata sub nr. 31/05.02.2018 si ca urmeaza sa se intreprinda verificari pentru a se stabili cat de legala este ocuparea orasului de catre Timpark fara oferirea unor servicii reale in contrapartida.

Reamintim ca, in ultimii 4 ani, Timpark a incasat aproape 20 milioane de lei si a amenajat doar putin peste 900 de locuri de parcare.

Este posibil ca verificarile ce vor fi declansate de Avocatul Poporului sa cuprinda si o confruntare pe teren intre strazile concesionate Timpark prin hotarari de consiliu local si strazile exploatate efectiv de Timpark, prin plantarea de indicatoare care interzic parcarea, in conditiile in care primarul Aradului, Gheorghe Falca s-a trezit cu un dosar penal pentru abuz in serviciu dupa ce a extins discretionar aria urbana a sistemului de parcare cu plata. (Mara Ion)

Sursa foto: opiniatimisoarei.ro

One Response to PETITIE! Cat de legala este politica preturilor la Timpark Timisoara? Avocatul Poporului va verifica ce drepturi si garantii au conducatorii auto in schimbul taxei de 200 euro pe an

  1. Orice taxare in spatiul public ar trebui sa fie ilegala, deoarece anuleaza dreptul constitutional de libera circulatie in interiorul tarii, pe proprietate publica. Dar doctrina liberala de privatizare a proprietatii publice jefuieste intreaga populatie de beneficiile ce decurg din calitatea de proprietar anonim si in parti egale a acestei proprietati si o dau unor persoane private sa se imbogateasca pe seama noastra. Asa functioneaza acest sistem sadic, perfid si pervers, numit CAPTIALISM. Pana nu il inlocuim cu modelul CALEA A TREIA (iugoslav- Tito, chinez – actual adaptat la dimensiunile noastre, etc.) nu avem nici o sansa de a trai mai bine si a nu mai imbogatii o sleahta de profitori ajunsi la guvernare sub lozincile doctrinei politice liberale.

Leave a Reply

%d bloggers like this: