BREAKING NEWS! Primaria Timisoara si primarul Nicolae Robu ar putea fi trasi la raspundere penala dupa operatiunea "ghilotina", in urma careia mii de persoane fizice si juridice din centrul orasului au ramas fara internet, semnal TV si telefonie    Solista banateana de muzică populara Liliana Savu Badea trece prin momente cumplite, după ce sotul ei a murit pe o autostrada din Ungaria     Judecatoria Timisoara si-a motivat hotararea de a respinge actiunea civila a prim-procurorului Claudia-Irina Chivu, de la Parchetul Timisoara, impotriva avocatei Carmen Obirsanu    Initiativa Timisoara si alte organizatii civice cer presedintelui Klaus Iohannis ca, in 26 mai, cand romanii sunt chemati la urme pentru alegerile europarlamentare, sa organizeze un referendum pe tema Justitiei     Judecatoarea Corina Corbu ar putea fi acuzata de abatere disciplinara, dupa ce a facut parte din completul care l-a sanctionat pe adjunctul sefului DNA Marius Iacob, desi a fost trimisa in judecata de DNA pe vremea lui Kovesi-Iacob    Comisia Europeana se opune prelungirii apartenentei Marii Britanii la Uniunea Europeana pana la 30 iunie, dupa cum a cerut, miercuri, premierul Theresa May

PETITIE! Cat de legala este politica preturilor la Timpark Timisoara? Avocatul Poporului va investiga ce drepturi si garantii au conducatorii auto in schimbul taxei de 200 euro pe an

Sistemul de parcare cu plata Timpark, gestionat de Societatea de Drumuri Municipale Timisoara, a ajuns in atentia Avocatului Poporului, in urma unei petitii in care se reclama anumite nereguli legate de politica abonamentelor, impartirea orasului pe zone tarifare si negarantarea serviciului pentru care se plateste.

Unul dintre abonatii Timpark a sesizat faptul ca, desi si-a achizitionat un abonament pentru zona rosie, nu are voie sa parcheze in zonele inferioare, respectiv galbene sau albastre.

“Intrebarea care se pune: daca nu gasesc locuri de parcare in zona centrala, pentru ca Timpark nu-mi asigura un serviciu pentru care platesc, ce fac cu masina? O duc inapoi acasa si revin cu un taxi? Nu este posibil ca posesorii de abonamente pentru zona centrala sa nu poata parca in celelalte zone, in conditiile in care logica juridica spune ca, de regula, cine poate mai mult, poate si mai putin. Desi abonamentele au preturi diferite, tot mai scumpe pe masura ce te apropii de centrul orasului, mai exista si un tichet general, care-ti permite parcarea universala, pe tot cuprinsul orasului. Paradoxal, nici cu abonament general nu poti parca in 4 locuri din centrul orasului, prevazute cu bariere, unde se percepe o taxa de 5 lei pe ora”, reclama comisarul sef Doinel Malcoci, liderul sindicalistilor din cadrul Inspectoratului de Politie al Judetului Timis.

In opinia sa, marketing-ul preturilor la Timpark este echivalent cu fraudarea intereselor conducatorilor auto care doresc sa parcheze in Timisoara, motiv pentru care a solicitat Avocatului Poporului lamurirea acestei probleme cetatenesti.

Deocamdata, Roxana Marcu, coordonatorul Biroului Teritorial Timisoara al Avocatului Poporului, a anuntat ca petitia venita din partea reprezentantului sindical al politistilor din Timis a fost inregistrata sub nr. 31/05.02.2018 si ca urmeaza sa se intreprinda verificari pentru a se stabili cat de legala este ocuparea orasului de catre Timpark fara oferirea unor servicii reale in contrapartida.

Reamintim ca, in ultimii 4 ani, Timpark a incasat aproape 20 milioane de lei si a amenajat doar putin peste 900 de locuri de parcare.

Este posibil ca verificarile ce vor fi declansate de Avocatul Poporului sa cuprinda si o confruntare pe teren intre strazile concesionate Timpark prin hotarari de consiliu local si strazile exploatate efectiv de Timpark, prin plantarea de indicatoare care interzic parcarea, in conditiile in care primarul Aradului, Gheorghe Falca s-a trezit cu un dosar penal pentru abuz in serviciu dupa ce a extins discretionar aria urbana a sistemului de parcare cu plata. (Mara Ion)

Sursa foto: opiniatimisoarei.ro

One Response to PETITIE! Cat de legala este politica preturilor la Timpark Timisoara? Avocatul Poporului va investiga ce drepturi si garantii au conducatorii auto in schimbul taxei de 200 euro pe an

  1. Orice taxare in spatiul public ar trebui sa fie ilegala, deoarece anuleaza dreptul constitutional de libera circulatie in interiorul tarii, pe proprietate publica. Dar doctrina liberala de privatizare a proprietatii publice jefuieste intreaga populatie de beneficiile ce decurg din calitatea de proprietar anonim si in parti egale a acestei proprietati si o dau unor persoane private sa se imbogateasca pe seama noastra. Asa functioneaza acest sistem sadic, perfid si pervers, numit CAPTIALISM. Pana nu il inlocuim cu modelul CALEA A TREIA (iugoslav- Tito, chinez – actual adaptat la dimensiunile noastre, etc.) nu avem nici o sansa de a trai mai bine si a nu mai imbogatii o sleahta de profitori ajunsi la guvernare sub lozincile doctrinei politice liberale.

Leave a Reply

%d bloggers like this: