Pozitia Carrefour cu privire la incidentul semnalat de Impact Press, cu pachetul de creier de porc care, teoretic, inca nu fusese produs

In urma articolului “Carrefour Timisoara a scos la vanzare creier de porc atat de proaspat, incat animalul nici nu a fost, inca, scrificat”, publicat in 16 martie, reprezentantii cel mai mare retailer european ne-au comunicat rezultatul verificarilor efectuate dupa semnalul de alarma gazduit de Impact Press, totodata fiind aduse multumiri clientului vigilent care a reclamat neconformitatea unui produs.


CITESTE si: https://www.impactpress.ro/2019/03/16/x-files-carrefour-timisoara-a-scos-la-vanzare-creier-de-porc-atat-de-proaspat-incat-animalul-nici-nu-a-fost-inca-scrificat/

“Va rog sa primiti mai jos pozitia Carrefour cu privire la incidental referitor la etichetarea produsului din magazinul Carrefour din Timisoara.

Carrefour aduce urmatoarele precizari privind situatia semnalata la magazinul nostru din Timisoara:

In primul rand, regretam confuzia creata. Situatia mentionata a fost cauzata de o eroare in urma unei desincronizari software la o masina de etichetare. Eroarea a fost detectata si corectata in scurt timp, insa nu inainte ca unele produse etichetate gresit sa fi fost achizitionate.

Imediat dupa detectarea erorii au fost facute verificarile necesare in cazul lotului mentionat, in conformitate cu procedurile interne si cele prevazute de legislatie. In urma acestor verificari, a rezultat ca produsul este conform.

Pentru a evita astfel de situatii pe viitor, vom implementa o solutie de programare a masinilor de etichetare care sa nu mai permita in nicio circumstanta astfel de cazuri.

Ne cerem scuze pentru aceasta inadvertenta, care nu a pus in niciun moment in pericol sanatatea consumatorilor. Le multumim clientilor pentru vigilenta si ii asiguram ca preocuparea noastra constanta este livrarea de produse de calitate la cele mai bune preturi“. (I.P.)

Leave a Reply