Primul magazin din regiunea de vest al brandului italian de fashion Liu Jo s-a deschis in Iulius Town Timisoara. Tot la parterul Atriumului, brandul Guess, intr-un nou format (P)

Pasionatii de moda au acces, odata cu inaugurarea Iulius Town Timisoara, la branduri in premiera pentru regiunea de vest a tarii, dar si la noi concepte ale celor existente. Printre noutati se numara Liu Jo, marca italiana de fashion dedicata exclusiv doamnelor si domnisoarelor, in timp ce Guess isi intampina clientii cu un format extins.


Liu Jo este situat la parterul Atriumului Iulius Mall Timisoara, parte integrata a Iulius Town, fiind o premiera pentru regiunea de vest a tarii. Brandul se adreseaza femeilor moderne si sofisticate, care isi reflecta naturaletea si rafinamentul prin garderoba.

Pe umerasele noului magazin sunt expuse piese vestimentare in tendinte, casual, business sport si luxury. Propunerile Liu Jo sunt definite prin croiuri actuale si materialele fine, fiind optiunea celor care vor sa aiba un aspect contemporan si seducator, in fiecare zi. In magazinul din Iulius Mall Timisoara este disponibila si colectia de jeansi care au revolutionat piata de profil din Italia, prin inovatia brandului de a pune in valoare silueta oricarei femei.

Oferta Liu Jo include si o selectie de accesorii in trend, de la genti intr-o varietate de modele si bijuterii chic, pana la esarfe si articole sezoniere. Pentru tinute complete, clientele pot opta si pentru incaltaminte, sport, casual sau de ocazie.

Brandul Liu Jo a fost fondat in Carpi, Italia, in 1995, de catre fratii Marco si Vannis Marchi. In prezent, Liu Jo are peste 400 de magazine monobrand si se gaseste in alte peste 6.000 de magazine multi-brand, in 35 de tari, de pe patru continente. In Romania, Liu Jo este prezent cu trei magazine in Capitala si unul in ansamblul Palas Iasi, proiect dezvoltat de compania IULIUS.

Si Guess, brand prezent in oferta de shopping a Iulius Mall Timisoara, a deschis, odata cu inaugurarea Iulius Town, tot la parterul Atriumului, un nou format, pe o suprafata extinsa si cu un concept modern.

Guess inseamna senzualitate, indrazneala, tinerete, incredere in sine, distractie si socializare, colectiile brandului adresandu-se femeilor si barbatilor.

Primul magazin Guess a fost deschis in anul 1981, odata cu mutarea fratilor Paul si Maurice Marciano in Los Angeles. In scurt timp, aceasta mica afacere, care a inceput cu producerea si comercializarea jeansilor, s-a transformat intr-unul dintre cele mai renumite brand-uri din lume.

In afara de obiecte vestimentare, Guess produce si ceasuri, bijuterii si parfumuri.

Guess este prezent in reteua IULIUS cu trei magazine, in ansamblurile mixte Iulius Town Timisoara si Palas Iasi, dar si in Iulius Mall Cluj.

Magazinele monobrand Liu Jo si Guess sunt operate in Romania, in exclusivitate, de societatea Unic Brands.

Iulius Town, dezvoltat de companiile IULIUS si Atterbury Europe, cea mai mare investitie din vestul tarii, in valoare totala de 442 milioane de euro, le ofera timisorenilor si nu numai cea mai mare suprafata de retail din afara Capitalei, cu 120.000 mp de retail si 450 de magazine.

Primul proiect mixt din vestul tarii mai include: un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sanatate si fitness din Romania, un pol regional de business cu 100.000 mp de spatii de birouri clasa A, trei sali de evenimente, restaurante si cafenele tematice, un parc, carusel pentru copii si aproximativ 4.070 de locuri de parcare. (I.P.)

Leave a Reply