ANAF solicita informatii despre nunti, botezuri, majorate si evenimente corporate, organizate intre august si decembrie 2025

ANAF cere informatii despre nunti, botezuri, majorate si evenimente corporate organizate intre august si decembrie 2025: Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) inainteaza operatorilor de locatii solicitarea de a furniza informatii detaliate cu privire la evenimentele care se organizeaza in spatiile pe care le gestioneaza.

Potrivit economedia.ro, mai multe societati care se ocupa cu organizarea de evenimente sociale si corporate au obligativitatea ca, in termen de cinci zile de la primirea documentului ANAF oficial, sa trimita informatiile la adresa furnizata in document: antifrauda.sv@anaf.ro, de preferinta, in format .xls.

ANAF informeaza ca, in cazul in care acestea nu trimit informatiile solicitate in timpul precizat, vor fi sanctionate cu o amenda contraventionala.

ANAF cere operatorilor de locatii orice fel de informatii cu privire la evenimentele sociale si corporate, desfasurate in perioada august – noiembrie/decembrie 2025.

ANAF solicita detalii referitoare la:

Datele de identificare ale beneficiarului rezervarii (nume / prenume / denumirea persoanei juridice, numar de telefon, contact).

Natura evenimentului (nunta, botez, aniversare, majorat, banchet, simpozion, evenimente corporate, etc), data evenimentului si ora inceperii.

Numarul estimat de meniuri / participanti (numarul minim declarant / acceptat, dupa caz).

Pretul meniului / meniurilor – daca au fost mai multe, se va specifica valoarea fiecaruia.

Avansul incasat.

Modalitatea de incasare a avansului (chitanta, ordin de plata, etc).

Alte servicii oferite de organizator contra cost, potrivit contractelor incheiate cu beneficiarul (inchiriere spatiu, servire alte meniuri comandate, amenajare spatiu eveniment, servicii artistice / muzicale, filmare si/sau fotografiere).

Ce alte servicii ofera organizatorul si valoarea lor. (I.P.)

Leave a Reply