ANUNT: Directia de Prestari Servicii Timis organizeaza licitatie publica pentru inchirierea unui teren in suprafata de 225 mp (P)

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscal, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: DIRECTIA DE PRESTARI SERVICII TIMIS, cu sediul in Timisoara, strada Paris Nr. 2/A, et. 2, corp I, cod fiscal RO13299630, tel. 0356/800.150, email: secretariat@dpstimis.ro

  1. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica in special descrierea si identificarea bunului care urmeza sa fie inchiriat: in conformitate cu prevederile O.U.G. Nr. 57/2019 privind Codul administrativ si ale Hotararii Consiliului Judetean Timis Nr. 279/24.09.2025, organizeaza licitatie publica pentru inchirierea unei suprafete de 225 mp din imobilul – teren intravilan, inscris in CF nr. 443866 Timisoara, din Parcul Industrial si Tehnologic Timisoara, proprietatea privata a Judetului Timis.

Informatii generale:

  • Obiectul inchirierii: Teren situat in Mun. Timisoara, Calea Torontalului, km. 6, identificat prin CF nr. 443866 Timisoara, din Parcul Industrial si Tehnologic Timisoara avand suprafata de 225 mp.
  • Categoria de folosinta: teren intravilan, proprietate private a judetului Timis si aflat in administrarea Directiei de Prestari Servicii Timis prin HCJT nr. 359/24.11.2022 si a Contractului de administrare nr. 36582/12.12.2022.
  • Scopul inchirierii: amplasare echipament de telefonie mobila.

Inchirierea se face conform art. 333, art.335 din O.U.G. nr. 57/2019 si conform Hotararii Consiliului Judetean Timis 279/k/24.09.2025.

  1. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini

3.1 Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Directiei de Prestari Servicii Timis, din  Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I,  incepand cu data de 06.11.2025, contra sumei de 500 lei (ne-returnabila), zilnic, intre orele 9:00 – 14:00.

3.2 Denumirea si datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: secretariatul Directiei de Prestari Servicii Timis, din  Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I.

3.3 Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ: 500 lei  – se achita la casieria Directiei de Prestari Servicii Timis

3.4 Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 21.11.2025 ora 14.00.

  1. Informatii privind ofertele:

4.1 Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2025 ora 10.00.

4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: secretariatul Directiei de Prestari Servicii Timis, din  Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I.

4.3 Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: un exemplar original, intr-un plic sigilat.

  1. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: data de 26.11.2025 ora 10.30, la sediul Directiei de Prestari Servicii Timis in Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I.
  2. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Timis, situat in Piaţa Tepeş Voda nr. 2, Timisoara, tr-timis-reg@just.ro, telefon 0256.498.054, fax 0256.221.990,
  3. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 05.11.2025.

DIRECTOR, NELU DICA

 

Leave a Reply