1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscal, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: DIRECTIA DE PRESTARI SERVICII TIMIS, cu sediul in Timisoara, strada Paris Nr. 2/A, et. 2, corp I, cod fiscal RO13299630, tel. 0356/800.150, email: secretariat@dpstimis.ro
- Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica in special descrierea si identificarea bunului care urmeza sa fie inchiriat: in conformitate cu prevederile O.U.G. Nr. 57/2019 privind Codul administrativ si ale Hotararii Consiliului Judetean Timis Nr. 279/24.09.2025, organizeaza licitatie publica pentru inchirierea unei suprafete de 225 mp din imobilul – teren intravilan, inscris in CF nr. 443866 Timisoara, din Parcul Industrial si Tehnologic Timisoara, proprietatea privata a Judetului Timis.
Informatii generale:
- Obiectul inchirierii: Teren situat in Mun. Timisoara, Calea Torontalului, km. 6, identificat prin CF nr. 443866 Timisoara, din Parcul Industrial si Tehnologic Timisoara avand suprafata de 225 mp.
- Categoria de folosinta: teren intravilan, proprietate private a judetului Timis si aflat in administrarea Directiei de Prestari Servicii Timis prin HCJT nr. 359/24.11.2022 si a Contractului de administrare nr. 36582/12.12.2022.
- Scopul inchirierii: amplasare echipament de telefonie mobila.
Inchirierea se face conform art. 333, art.335 din O.U.G. nr. 57/2019 si conform Hotararii Consiliului Judetean Timis 279/k/24.09.2025.
- Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini
3.1 Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Directiei de Prestari Servicii Timis, din Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I, incepand cu data de 06.11.2025, contra sumei de 500 lei (ne-returnabila), zilnic, intre orele 9:00 – 14:00.
3.2 Denumirea si datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: secretariatul Directiei de Prestari Servicii Timis, din Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I.
3.3 Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ: 500 lei – se achita la casieria Directiei de Prestari Servicii Timis
3.4 Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 21.11.2025 ora 14.00.
- Informatii privind ofertele:
4.1 Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2025 ora 10.00.
4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: secretariatul Directiei de Prestari Servicii Timis, din Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I.
4.3 Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: un exemplar original, intr-un plic sigilat.
- Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: data de 26.11.2025 ora 10.30, la sediul Directiei de Prestari Servicii Timis in Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I.
- Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Timis, situat in Piaţa Tepeş Voda nr. 2, Timisoara, tr-timis-reg@just.ro, telefon 0256.498.054, fax 0256.221.990,
- Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 05.11.2025.
DIRECTOR, NELU DICA

