A N U N T: Directia de Prestari Servicii Timis organizeaza licitatie publica pentru inchirierea unui teren in suprafata de 150 mp (P)

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscal, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: DIRECTIA DE PRESTARI SERVICII TIMIS, cu sediul in Timisoara, strada Paris Nr. 2/A, et. 2, corp I, cod fiscal CUI RO13299630, tel. 0356/800.150, email: secretariat@dpstimis.ro

  1. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica in special descrierea si identificarea bunului care urmeza sa fie inchiriat: in conformitate cu prevederile O.U.G. Nr. 57/2019 privind Codul administrativ si ale Hotararii Consiliului Judetean Timis Nr. 123/30.04.2025, organizeaza licitatie publica pentru inchirierea unui teren in suprafata de 150 mp, situat in Timisoara, Calea Torontalului km. 3, inscris in CF nr. 455382, Timisoara, Judet Timis, nr. de inventar INV-T-01/2025 apartinand domeniului public al judetului Timis si aflat in administrarea Directiei de Prestari Servicii Timis dupa cum urmeaza:

Informatii generale:

  • Obiectul inchirierii: Teren situat in Mun. Timisoara, Calea Torontalului, km. 3, identificat prin CF nr. 455382 Timisoara, avand suprafata de 150 mp.
  • Categoria de folosinta: teren intravilan apartinand domeniului public al judetului Timis si aflat in administrarea Directiei de Prestari Servicii Timis
  • Scopul inchirierii: amplasare containere in scopul desfasurarii de activitati aeronautice.

Inchirierea se face conform art. 333, art.335 din O.U.G. nr. 57/2019 si conform Hotararii Cosniliului Judetean Timis 123/30.04.2025.

  1. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini

3.1 Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Directiei de Prestari Servicii Timis, din  Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I,  incepand cu data de 23.05.2025, contra sumei de 500 lei (ne-returnabila), zilnic intre orele 9:00 – 14:00.

3.2 Denumirea si datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: secretariatul Directiei de Prestari Servicii Timis, din  Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I.

3.3 Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privinf Codul Administrativ: 500 lei  – se achita la casieria Directiei de Prestari Servicii Timis

3.4 Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.06.2025 ora 14:00

  1. Informatii privind ofertele:

4.1 Data limita de depunere a ofertelor: 16.06.2025 ora 10:00.

4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: secretariatul Directiei de Prestari Servicii Timis, din  Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I.

4.3 Numarul de exemplare in care trebuiie depusa oferta: un exemplar original, intr-un plic sigilat.

  1. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: data de 16.06.2025 ora 10,30 la sediul Directiei de Prestari Servicii Timis in Timisoara, strada Paris, nr. 2/A, et. II, Corp I.
  2. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instatei: sectia contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Timis, situat in Piata Tepes Voda nr. 2, Timisoara, tr-timis-reg@just.ro, telefon 0256.498.054, fax 0256.221.990,
  3. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.05.2025

(DIRECTOR, NELU DICA)

 

 

Leave a Reply