In perioada 25 – 27 iunie 2025, aplicatia MyAquatim si portalul Contul meu, de pe pagina www.aquatim.ro, vor fi indisponibile, ca urmare a unor lucrari de mentenanta programate la sistemele informatice ale companiei.
Aceasta interventie este necesara pentru imbunatatirea performantei si securitatii platformei, precum si pentru implementarea unor actualizari tehnice menite sa optimizeze experienta utilizatorilor.
Pe durata lucrarilor de mentenanta, utilizatorii nu vor putea accesa contul din aplicatia MyAquatim si nici pe cel din portalul Contul meu, pentru efectuarea platilor, transmiterea indexului sau consultarea facturilor. Nici functionalitatea de primire a notificarilor cu privire la programul interventiilor la reteaua de apa nu va fi activa in perioada 25 – 27 iunie. De asemenea, serviciul Call Center nu va putea furniza informatii pentru care este necesara accesarea bazei de date a clientilor. In acest interval, clientii pot utiliza metodele alternative de contact si plata disponibile:
serviciul Call Center Aquatim, 0356 914, pentru informatii despre programul intreruperilor in furnizarea apei, sesizarea unei probleme sau alte informatii generale;
retelele bancare si unitatile de plata partenere (PayPoint, un-doi Centru de plati, statii SelfPay), pentru plata facturilor
pagina web www.aquatim.ro, pentru sesizarea unei probleme, informatii despre avarii si lucrari programate la reteaua de apa.
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente si le multumim clientilor pentru intelegere si rabdare.
Compartiment Comunicare
Aquatim SA