Primaria Timisoara lanseaza parteneriatul pentru Targul de Craciun: o initiativa care se adreseaza industriei locale a ospitalitatii

Targul de Craciun din Timisoara, unul dintre cele mai indragite evenimente ale orasului, se pregateste anul acesta pentru o editie extinsa, cu beneficii directe pentru intreaga comunitate. Visit Timisoara / Organizatia de Management al Destinatiei si Primaria Municipiului Timisoara, prin Casa de Cultura, lanseaza un parteneriat dedicat industriei ospitalitatii locale.

„Este primul an in care propunem acest tip de parteneriat, care ne dorim sa aduca beneficii tuturor. Mai multi operatori locali din industria HORECA ne-au intrebat cum pot contribui si cum pot fi parte din Targul de Craciun. Ne dorim ca evenimentele mari sa aduca beneficii intregii comunitati. Targul este o carte de vizita pentru oras si vrem ca el sa fie trait in toate cartierele, nu doar in centrul orasului”, a declarat Paula Romocean, viceprimar al Timisoarei.

Restaurantele, cafenelele si puburile din oras sunt invitate sa participe activ, propunand preparate cu specific de Craciun care vor fi promovate in
cadrul targului. Acestea vor fi traduse pentru vizitatorii internationali si incluse pe o pagina online dedicata, accesibila prin coduri QR amplasate in punctele cheie ale evenimentului. Localurile partenere vor primi un sticker oficial „Partener al Targului de Craciun”, vizibil la intrare.

„Ne preocupa in mod direct soarta si dezvoltarea industriei ospitalitatii din Timisoara. O industrie puternica, unita si creativa inseamna o experienta mai buna pentru vizitatori si un oras mai atractiv pentru investitii. Acest parteneriat este o oportunitate pentru restaurante, cafenele si puburi de a deveni parte din povestea unuia dintre cele mai iubite evenimente ale orasului”, a declarat Laura Boldovici, directoare Visit Timisoara.

Propunerile de preparate pot fi trimise pana la 15 octombrie 2025 catre Visit Timisoara (contact@visit-timisoara.com), iar inscrierile ca expozanti in cadrul targului incep la 1 octombrie, direct la Casa de Cultura a Municipiului Timisoara.

Initiativa deschide drumul unei colaborari pe termen lung intre administratie, comunitate si industria ospitalitatii, cu scopul de a extinde acest model si la alte evenimente majore din oras. (Primaria Timisoara, Serviciul Comunicare)

Leave a Reply