BREAKING NEWS! Timisoara Saracens a pierdut finala Cupei Romaniei la rugby, contra CSM Bucuresti, intr-un meci disputat in Capitala, scor 14-24    Ion Dancea, unul dintre cei mai importanti jurnalisti banateni din generatia seniorilor, a decedat la varsta de 79 de ani    Societatea de Transport Public Timisoara a pus in vanzare, in premiera, biletul unic de calatorie valabil 60 de minute pe toate mijloacele de transport in comun    Judecatoria Timisoara explica semnificatia cuvantului interlop, in dosarul Lucian Boncu vs Dragos Bota: persoana interlopă este tocmai persoana care are o reputatie proasta, dubioasa, suspecta     Neta Saptebani a fost numita in functia de sef al Vamii Stamora Moravita, printr-un ordin emis de Ministerul Finantelor     Potrivit Bancii Angliei, economia Regatului Unit a suferit mari daune dupa referendumul pentru Brexit: aproximativ 800 de milioane de lire sterline pe saptamana sau de 4,7 milioane de lire sterline pe ora

DOSAR PENAL! Directorul Aeroportului International Timisoara, Daniel Idolu, a ajuns din nou in atentia procurorilor DNA, ca victima colaterala a razboiului dintre Wizz Air si Carpatair

Tribunalul Timis a decis sa retrimita la DNA dosarul in care directorul Aeroportului International Timisoara (AIT), Daniel Idolu, este acuzat de comiterea unor fapte penale in legatura cu scoaterea de pe piata transporturilor aeriene a companiei Carpatair.

“Admite plangerea formulata de petentul SC, impotriva Ordonantei din data de 24.10.2017, in dosar nr. 65/P/2013 a DNA Structura Teritoriala Timisoara si a Ordonantei de respingere a plangerii emisa de catre Procurorul Sef Serviciu DNA Structura Teritoriala Timisoara in dosar nr. 65/P/2013. Desfiinteaza solutiile atacate si trimite cauza la procuror in vederea completarea urmaririi penale si punerii in miscare a urmaririi penale”, se mentioneaza in decizia judecatorilor timiseni.

Plangerea care a fost clasata, initial, de procurorii anticoruptie a fost formulata de milionarul moldovean Nicolae Petrov, fondatorul companiei Carpatair, care a reclamat faptul ca Dan Idolu, Stamatovici Daniel Oliver si Marian Chivu, membri ai Consiliului de Administratie al AIT, cu complicitatea Ministerului Transporturilor, ar fi pus in practica o serie de activitati anticoncurentiale, de favorizare a companiei Wizz Air, care au avut ca efect intrarea in insolventa, in ianuarie 2014, si scoaterea de pe piata a Carpatair.

De altfel, acuzatia potrivit careia Wizz Air ar fi beneficiat de ajutor ilegal de stat a fost investigata si de Comisia Europeana, care si-a exprimat ingrijorarea cu privire la faptul ca acordurile incheiate intre aeroportul din Timișoara si Wizz Air ar fi putut conferi companiei aeriene maghiare un avantaj economic inechitabil fata de concurentii sai.

Daunele estimate de compania Carpatair, in urma boicotului comercial la care a fost supusa pe Aeroportul Timisoara, depasesc 30 de milioane de euro. Compania este reprezentata in litigiile cu Aeroportul Timisoara de catre casa de avocatura Tuca Zbarcea & Asociatii, care a castigat mai multe procese de anvergura pentru clienti puternici si chiar pentru statul roman.

“Acuzatiile lui Petrov Nicolae, care a fraudat aeroportul si are datorii la aeroport, au fost infirmate in repetate randuri. In toate procesele civile a pierdut. A mai ramas un rest de cauza penala in care insusi DNA-ul spune ca nu se confirma acuzatiile si au clasat dosarul. El a facut plangere. E o aberatie, din moment ce sunt vreo cinci hotarari judecatoresti care nu confirma acuzatia lui”, a declarat Daniel Idolu pentru Adevarul, cu referire la acest scandal. (G.I.)

2 Responses to DOSAR PENAL! Directorul Aeroportului International Timisoara, Daniel Idolu, a ajuns din nou in atentia procurorilor DNA, ca victima colaterala a razboiului dintre Wizz Air si Carpatair

  1. vali says:

    cel mai mare infractor, contactați din foștii angajați ai AIT și veți rămâne uimiți de ce matrapazlâcuri face scârba asta, LISTERINE:)

  2. Anamaria says:

    Păcat ca in lic sa fie atrase companiile aeriene sa zboare de pe Aeroportul Timisoara, acestea sunt îndepărtate daca nu sunt pe placul conducerii Aerportului. Cine știe interesele cui sunt protejate. Poate in timp vom afla

Leave a Reply

%d bloggers like this: