BREAKING NEWS! Liderul PMP Timis, Cornel Samartinean, cere demisia sefului administratiei judetene, Calin Dobra, dupa ce functia de vicepresedinte al CJ Timis a fost oferita UNPR     Societatea de Transport Public va incasa 2,1 milioane de euro in urmatorii 5 ani pentru intretinerea serviciului de iluminat public din Timisoara     Romanii care calatoresc in Grecia cu masina pot fi sanctionati drastic pentru abateri minore, dupa ce Codul Rutier grecesc a devenit cel mai dur din Europa    Un medic de familie din Timis a incasat peste 10.000 de euro intr-o luna, doar din garzi, dupa ce s-a pontat ca lucreaza concomitent la 7 centre de permanenta     Comisarul sef Alin Petecel a castigat concursul organizat de IGPR pentru functia de inspector sef al Politiei Timis    Regie Autonoma „Administratia Canalului Bega” va fi condusa, in calitate de director, de Gheorghe Tatar, fostul director al Directiei Judetene de Drumuri Timis

DOSAR PENAL! Directorul Aeroportului International Timisoara, Daniel Idolu, a ajuns din nou in atentia procurorilor DNA, ca victima colaterala a razboiului dintre Wizz Air si Carpatair

Tribunalul Timis a decis sa retrimita la DNA dosarul in care directorul Aeroportului International Timisoara (AIT), Daniel Idolu, este acuzat de comiterea unor fapte penale in legatura cu scoaterea de pe piata transporturilor aeriene a companiei Carpatair.

“Admite plangerea formulata de petentul SC, impotriva Ordonantei din data de 24.10.2017, in dosar nr. 65/P/2013 a DNA Structura Teritoriala Timisoara si a Ordonantei de respingere a plangerii emisa de catre Procurorul Sef Serviciu DNA Structura Teritoriala Timisoara in dosar nr. 65/P/2013. Desfiinteaza solutiile atacate si trimite cauza la procuror in vederea completarea urmaririi penale si punerii in miscare a urmaririi penale”, se mentioneaza in decizia judecatorilor timiseni.

Plangerea care a fost clasata, initial, de procurorii anticoruptie a fost formulata de milionarul moldovean Nicolae Petrov, fondatorul companiei Carpatair, care a reclamat faptul ca Dan Idolu, Stamatovici Daniel Oliver si Marian Chivu, membri ai Consiliului de Administratie al AIT, cu complicitatea Ministerului Transporturilor, ar fi pus in practica o serie de activitati anticoncurentiale, de favorizare a companiei Wizz Air, care au avut ca efect intrarea in insolventa, in ianuarie 2014, si scoaterea de pe piata a Carpatair.

De altfel, acuzatia potrivit careia Wizz Air ar fi beneficiat de ajutor ilegal de stat a fost investigata si de Comisia Europeana, care si-a exprimat ingrijorarea cu privire la faptul ca acordurile incheiate intre aeroportul din Timișoara si Wizz Air ar fi putut conferi companiei aeriene maghiare un avantaj economic inechitabil fata de concurentii sai.

Daunele estimate de compania Carpatair, in urma boicotului comercial la care a fost supusa pe Aeroportul Timisoara, depasesc 30 de milioane de euro. Compania este reprezentata in litigiile cu Aeroportul Timisoara de catre casa de avocatura Tuca Zbarcea & Asociatii, care a castigat mai multe procese de anvergura pentru clienti puternici si chiar pentru statul roman.

“Acuzatiile lui Petrov Nicolae, care a fraudat aeroportul si are datorii la aeroport, au fost infirmate in repetate randuri. In toate procesele civile a pierdut. A mai ramas un rest de cauza penala in care insusi DNA-ul spune ca nu se confirma acuzatiile si au clasat dosarul. El a facut plangere. E o aberatie, din moment ce sunt vreo cinci hotarari judecatoresti care nu confirma acuzatia lui”, a declarat Daniel Idolu pentru Adevarul, cu referire la acest scandal. (G.I.)

2 Responses to DOSAR PENAL! Directorul Aeroportului International Timisoara, Daniel Idolu, a ajuns din nou in atentia procurorilor DNA, ca victima colaterala a razboiului dintre Wizz Air si Carpatair

  1. vali says:

    cel mai mare infractor, contactați din foștii angajați ai AIT și veți rămâne uimiți de ce matrapazlâcuri face scârba asta, LISTERINE:)

  2. Anamaria says:

    Păcat ca in lic sa fie atrase companiile aeriene sa zboare de pe Aeroportul Timisoara, acestea sunt îndepărtate daca nu sunt pe placul conducerii Aerportului. Cine știe interesele cui sunt protejate. Poate in timp vom afla

Leave a Reply

%d bloggers like this: