Hot profilat pe mici lovituri in restaurantele din Timisoara, dat in urmarire generala pe Facebook! Modul de operare, descris de patroana unui local care a fost prejudiciata cu cateva sute de lei

Inselati de un golan marunt de cartier, proprietarii unui restaurant din Timisoara au hotarat sa nu mai sesizeze politia, care si asa nu prea face nimic, ci sa dea hotul in urmarire generala pe Facebook, pentru a-l prinde si a-si recupera paguba.

In conditiile in care, in ultima vreme, au tot aparut dovezi care confirma legaturile dintre oamenii legii si lumea interlopa, Silvia si Sandu Iosim, patronii restaurantului Aragosta, au decis sa apeleze la ajutorul prietenilor de pe retelele de socializare pentru a identifica un individ care a venit la restaurant, a comandat mai multe portii de mancare, apoi a disparut fara sa mai achite nota de plata.

“Daca il vedeti pe acest hot de restaurante, va rog sa aveti mare grija! Are un mod de abordare, in felul urmator: comanda de mancare pentru muncitori, la pachet, si bautura, este foarte grabit sa le trimita cu taxi sau cu soferul, iar in acelasi timp el isi mai comanda si in restaurant sa manance si asteapta alti prieteni.


Intre timp, comanda pentru domiciliu este gata, iar el lasa mancarea sa pe masa si zice ca se duce sa duca mancarea la taxi. Si dus a fost, nu a mai platit nimic! Aveti grija, a mai incercat din nou, tot in Lipovei”, a anuntat Silvia Iosim, dezvaluind si portretul robot al hotului de mancare.

“Are in jur de 40 de ani, zambeste larg si are un dinte lipsa. Si ceva auriu in gura. Pe urmatori ii scot eu”, mai spune patroana restaurantului Aragosta. Asadar, dupa moda furtului de portofele sau telefoane din hainele clientilor, prin restaurantele din Timisoara a aparut o noua infractiune: furtul de mancare. (V.E.)




2 thoughts on “Hot profilat pe mici lovituri in restaurantele din Timisoara, dat in urmarire generala pe Facebook! Modul de operare, descris de patroana unui local care a fost prejudiciata cu cateva sute de lei

  1. Cred ca patronii acestui restaurant exagereaza cand declara ca politia nu face nimic….au depus reclamatie ? sunt sigur ca nu ….in fond vina este a lor sau a angajatilor prin felul in care au tratat problema cu acel client…care a plecat fara sa plateasca….unde este vina politiei?,,,,poate vor reclama mascata si acest incident neplacut le-a dat acest prilej…..fara sa jignesc pe nimeni totusi suntem o tara civilizata si ar trebui sa respectam legile iar primul lucru ar fi totusi sa ….depuna o sesizare la Sectia 5 Politie Timisoara…

  2. În cazul infracțiunii de furt vă puteți sesiza din oficiu. În baza unui simplu articol de ziar puteți începe verificările. Succes și așteptăm rezultatele!

Leave a Reply