BREAKING NEWS! Pe lista viitorului guvern PNL se afla si doi banateni: rectorul UVT, Marilen Pirtea, la Educatie, si Marcel Vela, fostul primar din Caransebes, la Interne    Un grup de sapte membri ai CSM, printre care si judecatorul timisorean Mihai Balan, cer revocarea presedintei Lia Savonea, pentru o serie de nereguli manageriale    Lipsa de performanta a lui Nicolae Robu in fruntea PNL Timis ar putea sa duca la inlocuirea acestuia cu deputatul Marilen Pirtea    Doi politisti din cadrul IPJ Timis care au parasit sistemul in urma unor presiuni sau incidente, vor fi prezenti, maine seara, de la ora 19, la emisiunea Cronica rutiera, a TV Europa Nova Timisoara    Norvegienii, nemultumiti ca UEFA a permis accesul copiilor pe Arena Nationala: "Este o mare gluma. Asta nu e o pedeapsa, e bataie de joc!"    Actrita Tamara Buciuceanu Botez a decedat la varsta de 90 de ani

Liderul PSD Timis critica decizia parlamentarilor ALDE de a semna motiunea de cenzura. “Au semnat impotriva propriei activitati, pentru ca pana nu demult au detinut functii la nivel guvernamental”

Presedintele PSD Timis, Calin Dobra, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, ca partidele care au depus motiunea de cenzura impotriva Guvernului Dancila nu reprezinta altceva decat un nou si dezastruos CDR, cel mult un comitet de sprijin pentru candidatura la presedintie a lui Klaus Iohannis.

In opinia sa, actuala motiune de cenzura este unul dintre cele mai penibile acte de acest gen din istoria parlamentului Romaniei. De asemenea, liderul PSD Timis si-a manifestat surprinderea fata de decizia parlamentarilor ALDE de a semna motiunea.

“Ma surprinde cel mai mult semnatura fostilor colegi de guvernare de la ALDE pentru aceasta motiune de cenzura, prin care ei au semnat impotriva lor.

Nici nu e de mirare, pentru ca unul dintre ministrii din judetul Timis (Anton Anton, n.n.), care a semnat aceasta motiune de cenzura impotriva propriei activitati, nici nu a venit vreodata in judetul Timis sa discute problemele administrative ale judetului si un sprijin pentru judet. Sa nu uitam ca pana nu demult, fostii nostri colegi de la ALDE au fost in postura de ministri, secretari de stat, in functii de decizie la nivel guvernamental”, a afirmat Calin Dobra, atragand atentia ca nu semnaturile duc la trecerea motiunii, ci voturile.

“Din acest punct de vedere, va asigur ca PSD, la nivel national, are voturile suficiente astfel incat guvernul actual sa-si continue activitatea”, a mai adaugat liderul PSD Timis. (Mara Ion)