Iulius Town Timisoara a primit cel mai important premiu international pentru rebranding. “Iulius Town sau cum ne ridicam la inaltimea unei viziuni care transforma orase” (P)

Iulius Town Timisoara a primit in acest an distinctia REBRAND 100® la competitia globala ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si design de brand. Premiul a fost acordat pentru rebrandingul proiectului mixt Openville in Iulius Town.


Iulius Town Timisoara, primul proiect mixed-use din vestul tarii, in valoare de 442 de milioane de euro, inaugurat in august 2019, a primit cel mai important premiu international din domeniul rebranding-ului. Distinctia 2020 REBRAND 100® Global Awards a fost acordata prin agentia Innerpride din Iasi, cea care a gandit si implementat conceptul.

Competitia de specialitate, prima si singura de acest fel la nivel international, a apreciat procesul de tranzitie de la brandul initial propus pentru proiectul mixt – Openville – la cel de astazi, Iulius Town Timisoara. Proiectul avea nevoie de un nume si o identitate vizuala care sa rezoneze cu publicul si care sa reflecte atasamentul timisorenilor fata de brandul IULIUS.

„A fost un proces complex, care a inclus redefinirea arhitecturii de brand la nivelul grupului, nu doar redesenarea logo-ului. Pentru noi, Iulius Town a fost mai mult decat un proiect de rebranding, a fost despre cum ne ridicam la inaltimea unei viziuni care transforma orase. Consideram ca rezultatul muncii noastre vorbeste de la sine si premiul castigat nu face decat sa reconfirme un parteneriat de exceptie. Suntem mandri sa sprijinim procesul de dezvoltare a Romaniei al grupului IULIUS”, a spus George Nisioiu, Founder & Partner Innerpride Iasi.

Transformarea a pus accentul pe crearea unei identitati vizuale noi, care sa exprime caracterul vizionar al grupului IULIUS. In acest context, simbolul care a stat la baza noului logo a fost cununa de lauri, reprezentand, deopotriva, atat integrarea naturii in proiectele companiei, cat si inovatia implementata in dezvoltarile de regenerare urbana.

Iulius Town este in mod categoric cel mai potrivit nume pentru proiectul de la Timisoara. Pe masura ce inaintam cu lucrarile si ne apropiam de inaugurare, ne-am dat seama ca timisorenii se refereau la Openville numindu-l Iulius. Era evident atasamentul locuitorilor fata de brandul care le-a schimbat stilul de viata inca din 2005 si care reprezinta un reper urban in sine.

De aici, data fiind dimensiunea proiectului – mixul de retail, office si natura – am ajuns la numele de astazi. Este clar ca avem in cazul de fata un perfect match si ne onoreaza distinctia REBRAND 100®. Iulius Town Timisoara este astazi locul de intalnire al comunitatii, care gaseste aici toate functiunile de care are nevoie, un oras in inima orasului”, a spus Ovidiu Galan, Head of Marketing IULIUS.

Iulius Town Timisoara este un amplu proiect de regenerare urbana, care include functiuni de retail, office si entertainment, ce are ca ancora mall-ul Iulius, extins in timpul lucrarilor.

Proiectul a presupus o infuzie de capital de peste 442 milioane de euro, realizata de companiile IULIUS si Atterbury Europe, si reprezinta principala destinatie de lifestyle si business din regiune.

REBRAND 100® este singura competitie globala care recunoaste cele mai eficiente proiecte de rebranding din lume. Competitia este jurizata de experti internationali din industrie, REBRAND 100® Global Awards oferind distinctii companiilor care s-au remarcat prin excelenta in repozitionarea si tranformarea brand-urilor lor. (I.P.)




Leave a Reply