Povestea Zipper se bazeaza pe idei inovatoare. “Am investit constant in tehnologie si in mediul de lucru”, spune directorul Doru Vijiianu (P)

Zipper Romania uneste prin intermediul unei viziuni comune o echipa consolidata si conectata la traditia companiei de prelucrare a datelor si documentelor, orientata catre eficientizarea si optimizarea fluxurilor.


Solutiile si serviciile de digitalizare au permis extragerea anuala a peste 1 miliard de date cu caracter personal si prelucrarea a peste 50 milioane documente cu diverse formate.

Povestea a inceput in anul 2004, cand GPV Groupe si ANY Security Printing au demarat distinct doua proiecte greenfield in domeniul corespondentei. Prestigiul si respectul castigate, an de an, prin implicare, produse si servicii de calitate au devenit repere pentru piata romaneasca.

Cativa ani mai tarziu, prin fuziunea celor doua companii a luat nastere brandul Zipper, un concept inovator care a adunat in acelasi loc oameni, capacitati, competente, experiente si abilitati, unind constiinte, munca si rezultate frumoase.

„Astazi, continuam misiunea de a «Optimiza si consolida fluxuri de date si documente», de a veni in permanenta cu idei inovatoare care sa raspunda cerintelor pietei in continua schimbare. Am investit constant in tehnologie si in mediul de lucru si am construit doua centre de date la Bucuresti si la Cluj-Napoca, prin intermediul carora sustinem companiile din Romania si oferim solutii si servicii de digitizare si digitalizare precum Managementul si prelucrarea automata a documentelor, Arhivare fizica si electronica, Arhivarea electronica conform Legii 135/2007, Smart eMailing etc, prin care contribuim la accelerarea transformarii digitale a Romaniei”, afirma Doru Vijiianu, director general Zipper Romania.

Compania genereaza si integreaza solutii si servicii care necesita inovatie si originalitate in abordare. Ea dispune astazi de un portofoliu de solutii complete, concepute sa acopere toate nevoile de procesare a datelor si documentelor dintr-o companie descrise prin conceptul integrator Zipper Works 360:

  • INTO vizeaza inregistrarea si prelucrarea intrarilor de date si documente din companie;

  • INSIDE asigura managementul si stocarea datelor si documentelor in interiorul companiei;

  • OUT faciliteaza comunicarea datelor si documentelor din companie catre exterior.

Calitatea produselor si serviciilor oferite clientilor si partenerilor de catre Zipper Romania sunt recomandate de certificarile ISO in managementul calitatii, al mediului, al sanatatii si al securitatii ocupationale, in managementul serviciilor IT, in managementul si securitatea informationala si gestionarea responsabila a surselor pentru materiale din hartie si acreditarea de catre Ministerul Comunicatiilor ca Administrator de Arhiva Electronica si Centru de Date pentru servicii de Arhivare conform legii 135/2007.

„Principalele performante care ne recomanda sunt cei peste 300 de clienti multumiti la nivel national si international (institutii din mediul public si privat) din domenii diverse: utilitati, telekom, financiar-bancar, asigurari sau institutii publice, precum si o echipa competitiva ce numara astazi peste 180 de colegi, evolutie reflectata de o cifra anuala de afaceri care se ridica la peste 22 milioane euro”, a completat directorul general Zipper Romania. (I.P.)

 




Leave a Reply