Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Timisoara recomanda contribuabililor sa foloseasca serviciile electronice (P)

COMUNICAT. In contextul evitarii raspandirii infectiei cu noul coronavirus, precum si a respectarii distantarii sociale, Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Timisoara reaminteste ca, la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, au fost implementate servicii electronice menite a facilita indeplinirea obligatiilor declarative si de plata ale contribuabililor.


Serviciul Spatiul Privat Virtual este usor de accesat, gratuit si disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica. Acest serviciu online permite obtinerea informatiilor fiscale privind situatia fiscala, depunerea electronica a declaratiilor fiscale si primirea electronica a documentelor si a actelor administrativ fiscale.

Instructiunile privind inrolarea in Spatiul Privat Virtual sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro,  la urmatorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv.

De asemenea, Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Timisoara reaminteste contribuabililor persoane fizice si juridice ca pentru transmiterea de solicitari de asistenta in domeniul fiscal pot utiliza Formularul de contact disponibil, atat pe website-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cat si in cadrul serviciului Spatiul Privat Virtual.

Adresele de e-mail ce pot fi utilizate de institutiile/autoritatile publice sunt disponibile pe website-ul ANAF, accesand link-ul:
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/email_institutional.pdf

(Compartimentul Comunicare, Relatii publice si Mass-media)




Leave a Reply