Organigrama noua la Politia Locala Timisoara! Mai putine posturi de conducere, apare Compartimentul de Interventie Rapida

Politia Locala se reorganizeaza, pentru cresterea sigurantei cetatenilor si solutionarea mai eficienta a problemelor comunitatii. In acest sens, Dominic Fritz, primarul Timisoarei, va supune aprobarii consiliului local un proiect de hotarare care vizeaza restructurarea si eficientizarea Politiei Locale.


Reorganizarea se face prin transformarea vechiului departament intr-o structura noua, o directie generala, cum este organizata aceasta activitate si in alte mari orase ale tarii (Bucuresti, Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Iasi etc).

Numarul de posturi se reduce cu 14, de la 372 la 358, ca urmare a reducerii numarului de locuitori ai Timisoarei, conform datelor de la Statistica, transmise prin Prefectura Timis. Posturile reduse fac parte din categoria celor neocupate.

Este importanta, insa, restructurarea interna a directiei, modificandu-se o serie de servicii si birouri, reducandu-se numarul de posturi de conducere de la 25 in vechea organigrama, la 21 in noua organigrama.

Astfel, devine un compartiment de sine statator, in subordinea directa a directorului general, Compartimentul de Interventie Rapida, care inainte era incorporat in Biroul Ordine Publica si Interventie Rapida. Acesta va avea 21 de politisti locali.

La Serviciul Inspectie Comerciala vor fi 5 politisti in plus, suplimentarea fiind de la 8 la 13, la Serviciul Protectia Mediului vor fi 13 fata de 10 in vechea organigrama, la Politia Pietelor vor fi doi politisti in plus, ajungand la 15 in total, iar la Serviciul Disciplina in Constructii va fi cu unul in plus, adica 11.

In urma reorganizarii, se restructureaza departamentele. Astfel, Biroul Proximitate si Siguranta Publica (114 posturi) va fi grupat cu Politia Pietelor (15 posturi ) si Paza Obiectivelor (33 posturi) in subordinea unui adjunct, in timp ce Siguranta Circulatiei (31 posturi), impreuna cu Monitorizarea Video (17 posturi) si Biroul Transport Urban care se comaseaza cu Patrulare Navala (13 posturi) vor fi girate de alt adjunct, iar al treilea adjunct se va ocupa de Inspectie Comerciala (13 posturi), Disciplina in Constructii si Afisaj Stradal (11 posturi), Protectia Mediului (13 posturi), Financiar, Achizitii, Logistica.

Consiliul Local al Municipiului Timisoara urmeaza sa se pronunte asupra reorganizarii, schimbarii denumirii institutiei in Directia Generala a Politiei Locale, modificarea si aprobarea Organigramei, Statului de functii, Regulamentului de Organizare si Functionare si aprobarea coeficientilor de ierarhizare a posturilor.

Proiectul de hotarare poate fi consultat aici: https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=B12BE9A216D6D786C225885A003E92BA (Primaria Timisoara – Serviciul Comunicare)

Leave a Reply