Joi, 10 octombrie, Lefties, brand din Grupul Inditex, una dintre cele mai mari companii de retail de moda din lume, s-a inaugurat in proiectul mixed-use Iulius Town Timisoara. Astfel, ansamblul multifunctional a devenit primul proiect din Romania care integreaza in mixul de retaileri toate brandurile din portofoliul Grupului spaniol: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home si Lefties.
Dispus pe o suprafata generoasa de 5.000 mp, la etajul Iulius Mall, Lefties a inaugurat joi, al treilea sau magazin din Romania, o locatie care inglobeaza cele mai noi trenduri digitale din retail: cabine de proba inteligente, casele Easy Pay pentru plati cu card sau numerar, statii dedicate pentru returnarea articolelor achizitionate si sectiunea de personalizare a articolelor de imbracaminte si accesoriilor.
Magazinul Digital Lefties are o dispunere unica a produselor, facilitand o identificare rapida a articolelor dorite de catre clienti, fie in functie de pret, fie de stilul personal.
Strategia de dezvoltare in Romania a brandului mizeaza pe conceptul unic de Digital Store, ce se gaseste acum si in Iulius Town Timisoara, prin care ofera clientilor spatii comerciale ample cu suprafete cuprinse intre 3.000 si 5.000 de metri patrati, magazinul fiind echipat cu tehnologie avansata pentru o experienta de cumparaturi facila, integrata si eficienta.
Cabine de proba inteligente
Magazinul Digital Lefties introduce un sistem inovator de organizare in zona cabinelor de proba, care reduce timpii de asteptare. Daca gradul de ocupare depaseste 50%, sistemul activeaza automat un numar de ordine, permitand clientilor sa continue cumparaturile pana cand se elibereaza o cabina de proba, nemaifiind necesar sa ramana la coada. Notificarile sunt trimise prin intermediul aplicatiei Lefties sau printr-un bilet imprimat atunci cand cabina de proba devine disponibila. Cabinele de proba sunt dotate, de asemenea, cu un carusel pentru returnari, clientii avand posibilitatea de a introduce printr-o fanta dedicata articolele pe care decid sa nu le achizitioneze, urmand a fi trimise direct in depozit pentru procesare de catre personalul magazinului.
Easy Pay
Acest sistem inovator de plata foloseste tehnologia RFID pentru a scana instant articolele pe care clientii le selecteaza pentru achizitie si permite plati prin numerar, card sau telefon mobil. Easy Pay elimina cozile la casa, permitand clientilor sa plateasca din orice sectiune a magazinului, simplificand totodata procesul de indepartare a etichetelor de securitate de pe articole.
Lefties Lifestyle: Mai mult decat moda, un stil de viata
Odata cu lansarea Digital Store, Lefties aduce conceptul sau de lifestyle unui public mai larg din Romania, oferind piese esentiale atemporale, durabile si de inalta calitate pentru toata familia. Colectiile pentru femei, barbati, adolescenti, fete, baieti si bebelusi sunt concepute tinand cont de nevoile cotidiene ale clientilor, oferind astfel haine versatile si usor de purtat.
Despre Iulius Town
Inaugurat in 2019, in urma unei investitii de 442 de milioane de euro, realizata de IULIUS si Atterbury Europe, Iulius Town include atat cea mai mare suprafata de retail din afara Bucurestiului, cat si cel mai extins hub de birouri din Vestul tarii.
- 102.000 mp retail, 450 de magazine, cafenele si restaurante tematice
- 12 sali de cinema * primul concept cinema VIP (cina si film all inclusive) din afara Capitalei
- centru de fitness * piscina semiolimpica
- gradinita si scoala primara
- parc * carusel venetian * piatete evenimente * lac
- 4 cladiri office premium * 82.000 mp * 50 companii multinationale * 9.500 angajati
- 3 sali de evenimente
Despre Lefties
Lefties este una dintre cele mai importante companii de moda accesibila la nivel national si international, destinata tuturor tipurilor de public si varste. Brandul are patru sectiuni pentru a satisface toate nevoile familiei: Femei, Barbati, Adolescenti si Copii (fete, baieti si bebelusi). Fiecare colectie include propria linie de incaltaminte si accesorii, pentru a oferi garantat tinute complete pentru intreaga familie.
Cu peste doua decenii de experienta, Lefties opereaza o platforma comerciala integrata si globala, prezenta in aproape douazeci de piete internationale. Brandul face parte din Grupul Inditex, unul dintre cele mai mari grupuri de distributie de moda din lume. Modelul sau de afaceri integreaza designul, fabricarea, distributia si vanzarea produselor sale, cu scopul de a raspunde rapid nevoilor clientilor in materie de creativitate, design si calitate.
(Iulius Town, Departament PR, Consuela Dobos)