BREAKING NEWS! Timisoara Saracens a pierdut finala Cupei Romaniei la rugby, contra CSM Bucuresti, intr-un meci disputat in Capitala, scor 14-24    Ion Dancea, unul dintre cei mai importanti jurnalisti banateni din generatia seniorilor, a decedat la varsta de 79 de ani    Societatea de Transport Public Timisoara a pus in vanzare, in premiera, biletul unic de calatorie valabil 60 de minute pe toate mijloacele de transport in comun    Judecatoria Timisoara explica semnificatia cuvantului interlop, in dosarul Lucian Boncu vs Dragos Bota: persoana interlopă este tocmai persoana care are o reputatie proasta, dubioasa, suspecta     Neta Saptebani a fost numita in functia de sef al Vamii Stamora Moravita, printr-un ordin emis de Ministerul Finantelor     Potrivit Bancii Angliei, economia Regatului Unit a suferit mari daune dupa referendumul pentru Brexit: aproximativ 800 de milioane de lire sterline pe saptamana sau de 4,7 milioane de lire sterline pe ora

PARTENERIAT IDILIC! Teatrul National Timisoara isi trimite spectatorii la Starbucks! “De ce nu o duci la o prajitura si o cafea buna, dupa teatru?” (P)

Teatrul National Timisoara anunta, in luna iubirii, inceputul unei frumoase povesti de dragoste cu cafeneaua Starbucks din Piata Victoriei.

Cum orice Romeo are Julieta lui, orice spectacol de teatru trebuie sa se incheie cu o prajitura si o cafea perfecta pregatita de barista, mai ales cand teatrul si cafeneaua sunt pe aceeasi strada. E lucru stiut, cafenelele au vazut mai multe saruturi sincere decat starea civila,  iar o seara romantica ii duce intotdeauna pe cei doi, de mana, la teatru. Emotiile sunt vii. Palpabile.

“Cand iesi de la teatru, faci cativa pasi si ai sansa sa descoperi un alt spectacol, de data asta gustativ. Inainte de Valentine’S Day si pana dupa Dragobete, orice spectator al Teatrului National care trece pragul cafenelei Starbucks din Piata Victoriei, arata biletul sau invitatia la spectacol si comanda Butterscotch Brûlée Latte  si o prajitura Lava Cake, va primi, gratuit, inca o bautura la alegere pentru cel drag, de aceasi marime ca si cea comandata”, se precizeaza intr-un comunicat al TNT.

Campania se desfasoara in perioada 13 – 25 februarie si e doar inceputul povestii de dragoste dintre cafeneaua Starbucks si Teatrul National. Povestea de dragoste incepe cu Hamlet, un spectacol dupa William Shakespeare, in traducerea remix a lui Peca Stefan si regia Adei Lupu Hausvater, si va urma. (M.I.)

Leave a Reply

%d bloggers like this: