BREAKING NEWS! 12 ani de inchisoare pentru fostul patron al firmei Ingerii Galbeni, Razvan Nedelcu, care i-a terorizat pe soferii Timisoarei cu taxele aleatorii percepute in parcarile centrelor comerciale     Un desant al PNL Timis format din Nicolae Robu, Cosmin Buboi, Alin Popoviciu si Nicu Bitea au facut un control al electoratului, duminica seara, la Festivalul Papricasului din Buzias    Saptamana incepe la Filarmonica "Banatul" din Timisoara cu o noua runda de negocieri intre artistii aflati in greva generala si directorul de cariera Ioan Garboni     Ministerul Culturii a raspuns unei interpelari adresate de deputatul Cornel Samartinean si a recunoscut ca, deocamdata, nu a finantat cu vreo suma programul Timisoara - Capitala Europeana a Culturii 2021    Florian Mihalcea, presedintele Societatii Timisoara, a fost numit membru in Consiliul National al Institutului Revolutiei Romane din Decembrie 1989     Femeile de afaceri din Timisoara au anuntat ca editia jubiliara XX a Balului Sperantei 2018 va avea loc in data de 2 noiembrie, iar pretul unei invitatii este de 300 lei

Un cetatean de onoare al Timisoarei critica dur uratirea orasului cu asa-zise opere de arta. “Cei care aproba aceste monstruozitati nu sunt intregi la minte!”

Scriitorul Ion Marin Almajan, cetatean de onoare al Timisoarei, critica in termeni duri campania de uratire a orasului de pe Bega cu diverse asa-zise opere de arta.

Ultimele tuburi imense de beton amplasate in diverse locuri aglomerate din urbea cu cele mai multe premiere din Romania, care se doresc obiecte de arta avangardista, l-au determinat sa decreteze ca specialistii care aproba aceste achizitii nu sunt intregi la mine si ar trebui luati la intrebari de procurori.

“In Piata Lahovari, cunoscuta oficial ca Piata Balcescu, in dreapta frumoasei Biserici catolice, in stil neogotic, au aparut doua roti uriase din beton. M-am intrebat cu ingrijorare: la ce folosesc, ce s-a spart sau ce se repara cu acesti mastodonti?

Sotia mi-a spus ca a aflat si ea dintr-o sursa colaterala ca acesti mastodonti, aceste roti din beton, care socheaza prin uratenia lor si sparg dulceata pietei, ar fi opere de arta.

Daca-i adevarat – si sper sa nu fie – atunci sunt convins ca cel sau cei care aproba aceste monstruozitati (cum sunt si cele din centrul vechi) nu sunt intregi la minte sau e vorba de alte criterii, extraartistice?

Cum se fac asemenea achizitii? Prin licitatii, asa cum prevede legea? Din cine e formata comisia care hotaraste? Din specialisti sau din te miri ce cibezari? Nu pot fi oprite asemenea achizitii? DNA, DIICOT nu au nimic de spus? Dar timisorenii? Au ajuns o masa amorfa, indiferenta la tot ce se intampla in batranul si frumosul nostru oras?”. (Mara Ioan)