BREAKING NEWS! Parlamentul European a prezentat o estimare privind intentiile de vot ale romanilor pentru scrutinul din luna mai 2019, in care PMP apare cu doua mandate, la fel ca PLUS si UDMR     Lucian Boncu a comis un accident rutier, in timpul unei manevre de marsarier efectuata pe o strada din Giroc, in urma caruia o batrana de 73 de ani a fost grav ranita     Primaria Timisoara este interesata sa cumpere cladirea ultracentrala in care a functionat BancPost, pe care proprietarul solicita 3,3 milioane de euro sau sa-l inchirieze pentru 33.573 euro/luna     Medicul de origine siriana Al Baari Kamal este mentionat in rechizitoriul camatarilor care au actionat in Timisoara, avand rolul de a truca licitatiile imobilelor partilor vatamate, care erau achizitionate la 25% din valoare     Un barbat de 36 de ani detine, de duminica dimineata, recordul betiei la volan din Timis, fiind prins de politisti pe o strada din Jimbolia cu o alcoolemie in sange de 3,3 mg/l     Doliu printre fanii muzicii sarbesti din Banat: celebrul cantaret Saban Saulic a decedat in urma unui cumplit accident rutier produs pe o autostrada din Germania

Un cetatean de onoare al Timisoarei critica dur uratirea orasului cu asa-zise opere de arta. “Cei care aproba aceste monstruozitati nu sunt intregi la minte!”

Scriitorul Ion Marin Almajan, cetatean de onoare al Timisoarei, critica in termeni duri campania de uratire a orasului de pe Bega cu diverse asa-zise opere de arta.

Ultimele tuburi imense de beton amplasate in diverse locuri aglomerate din urbea cu cele mai multe premiere din Romania, care se doresc obiecte de arta avangardista, l-au determinat sa decreteze ca specialistii care aproba aceste achizitii nu sunt intregi la mine si ar trebui luati la intrebari de procurori.

“In Piata Lahovari, cunoscuta oficial ca Piata Balcescu, in dreapta frumoasei Biserici catolice, in stil neogotic, au aparut doua roti uriase din beton. M-am intrebat cu ingrijorare: la ce folosesc, ce s-a spart sau ce se repara cu acesti mastodonti?

Sotia mi-a spus ca a aflat si ea dintr-o sursa colaterala ca acesti mastodonti, aceste roti din beton, care socheaza prin uratenia lor si sparg dulceata pietei, ar fi opere de arta.

Daca-i adevarat – si sper sa nu fie – atunci sunt convins ca cel sau cei care aproba aceste monstruozitati (cum sunt si cele din centrul vechi) nu sunt intregi la minte sau e vorba de alte criterii, extraartistice?

Cum se fac asemenea achizitii? Prin licitatii, asa cum prevede legea? Din cine e formata comisia care hotaraste? Din specialisti sau din te miri ce cibezari? Nu pot fi oprite asemenea achizitii? DNA, DIICOT nu au nimic de spus? Dar timisorenii? Au ajuns o masa amorfa, indiferenta la tot ce se intampla in batranul si frumosul nostru oras?”. (Mara Ioan)