BREAKING NEWS! Raliul masinilor de epoca, care ar fi trebuit sa aiba loc, azi, la Timisoara, a fost mutat la Arad, in ultimul moment, din cauza refuzului Politiei Rutiere de a inchide circulatia in zona centrala     Politistii din cadrul IPJ Timis sunt obligati sa-si faca sedintele de tragere obligatorii la sali private din oras, in conditiile in care exista un poligon in curtea IPJ timis     Duminica, intre orele 13-15, in centrul Timisoarei se va desfasura o actiune de responsabilizare a participantilor la traficul rutier, organizata de Diana Mihai, realizatoarea emisiunii TV "Cronica rutiera"    Samuel Dominic Fritz este candidatul USR care promite ca-l va invinge pe Nicolae Robu la alegerile pentru Primaria Timisoara de anul viitor     Patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane, Preafericitul Daniel, ar fi fost filat de structuri din MAI, la cererea fostului ministru, Carmen Dan, operatiune devoala dupa ce intr-o celebra biserica din centrul Bucurestiului a fost descoperita tehnica de interceptare    Grupul Telekom Romania, format din fostele companii Cosmote si Romtelecom, a anuntat ca va concedia aproape 700 de angajati

Un cetatean de onoare al Timisoarei critica dur uratirea orasului cu asa-zise opere de arta. “Cei care aproba aceste monstruozitati nu sunt intregi la minte!”

Scriitorul Ion Marin Almajan, cetatean de onoare al Timisoarei, critica in termeni duri campania de uratire a orasului de pe Bega cu diverse asa-zise opere de arta.

Ultimele tuburi imense de beton amplasate in diverse locuri aglomerate din urbea cu cele mai multe premiere din Romania, care se doresc obiecte de arta avangardista, l-au determinat sa decreteze ca specialistii care aproba aceste achizitii nu sunt intregi la mine si ar trebui luati la intrebari de procurori.

“In Piata Lahovari, cunoscuta oficial ca Piata Balcescu, in dreapta frumoasei Biserici catolice, in stil neogotic, au aparut doua roti uriase din beton. M-am intrebat cu ingrijorare: la ce folosesc, ce s-a spart sau ce se repara cu acesti mastodonti?

Sotia mi-a spus ca a aflat si ea dintr-o sursa colaterala ca acesti mastodonti, aceste roti din beton, care socheaza prin uratenia lor si sparg dulceata pietei, ar fi opere de arta.

Daca-i adevarat – si sper sa nu fie – atunci sunt convins ca cel sau cei care aproba aceste monstruozitati (cum sunt si cele din centrul vechi) nu sunt intregi la minte sau e vorba de alte criterii, extraartistice?

Cum se fac asemenea achizitii? Prin licitatii, asa cum prevede legea? Din cine e formata comisia care hotaraste? Din specialisti sau din te miri ce cibezari? Nu pot fi oprite asemenea achizitii? DNA, DIICOT nu au nimic de spus? Dar timisorenii? Au ajuns o masa amorfa, indiferenta la tot ce se intampla in batranul si frumosul nostru oras?”. (Mara Ioan)