BREAKING NEWS! Toni Grebla, secretarul general al Guvernului, este mentionat intr-o declaratie a liderului tiganilor din Lugoj, Iulian Bot, ca fiind cel care a contribuit la numirea comisarului sef Sorin Muntean in functia de inspector sef al IPJ Timis     Domul Catolic din Piata Unirii, Timisoara, urmeaza sa fie inchis pentru public, din 28 ianuarie 2019 pana la 1 iulie 2020, din cauza unor lucrari masive de restaurare evaluate la peste 4 milioane de euro    Luptatori din cadrul Serviciului pentru Actiuni Speciale al IPJ Timis au descins, miercuri dimineata, la domiciliile unor braconieri din Timisoara, Jebel, Liebling si Chisoda, unde au descoperit arme si munitie letala     Organizatorii Diskoteka Festival au descoperit o metoda inedita de promovare: au lipit afise ilegal prin Timisoara, gest sanctionat de Politia Locala cu amenzi in valoare de 7.000 de lei     Facebook este considerat noua tigara a epocii moderne. "Da dependenta, nu este buna pentru tine si sunt oameni care incearca sa te faca sa o folosesti"     Meteorologii au emis o avertizare de cod galben pentru ploi, lapovita, ninsori si viscol, de joi dimineata pana vineri la ora 14, printre judetele afectate fiind si o parte din Banat

Cum poti sa-ti rezolvi litigiul cu banca, fara a apela la instantele de judecata? Peste 1000 de clienti nemultumiti s-au adresat institutiei care mediaza solutionarea conflictelor pe cale amiabila

Peste 1.000 de romani cu credite au depus, pana la 30 octombrie 2018, o cerere de conciliere cu banca sau cu IFN-ul la Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), dupa cum a informat, miercuri, oficialii institutiei.

Pragul de o mie de solicitanti a fost depasit pe 30 octombrie 2018. Cel mai probabil, numarul cererilor pana la finalul lunii decembrie 2018 va fi mai mult decat dublul celui inregistrat in 2017, cand 505 consumatori s-au adresat Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar.

Din totalul cererilor, mai mult de 200 au venit prin aplicatia online care a devenit operationala pe site-ul CSALB in urma cu trei luni. Prima cerere inregistrata la Centru a fost in martie 2016.

In urma negocierilor purtate cu bancile, 280 de romani au gasit o solutie la problemele lor, in primele zece luni ale anului, fata de doar 40 in aceeasi perioada din 2017.

“De la inceputul anului am trecut de 430 de dosare constituite si am ajuns la 280 de dosare in care consumatorii si bancile au ajuns la o solutie comuna, ceea ce demonstreaza o crestere certa a activitatii CSALB si, implicit, un grad de constientizare si de interes tot mai mari, la nivelul cetateanului, in ceea ce priveste solutionarea pe cale amiabila a nemultumirilor cu bancile”, a spus Alexandru Paunescu, membru al Colegiului de Coordonare al CSALB.

CSALB functioneaza in sprijinul consumatorilor, iar romanii care intampina probleme cu bancile pot apela gratuit la Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar, termenul de solutionare fiind de 90 de zile.

Consumatorii pot apela la CSALB pentru probleme diverse – daca au popriri asupra sumelor exceptate de la executare, situatii legate de bani alocati prin programe finantate din fonduri europene, plati eronate sau probleme cu transferurile bancare. (I.P.)

Leave a Reply

%d bloggers like this: