BREAKING NEWS! Procuroarea Ramona Bulcu, fostul purtator de cuvant al Parchetului General, s-a sinucis, sarind de la etajul 5 al institutiei     Sorin Susanu, seful Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Timis, a anuntat ca Piata Badea Cartan ar putea fi inchisa, din cauza conditiilor improprii de functionare     Directorul Politiei Locale Timisoara, Dorel Cojan, a explicat - in scandalul terenul de sport transformat in parcare - ca autospecialele cu girofar nu pot fi lasate in strada, pentru că pot fi furate    Deputatul Adi Pau, copresedintele Pro Romania Timis, si-a exprimat increderea ca primarii PSD il vor ajuta in campania europarlamentarelor, in ciuda sumelor mari de la buget promise de Liviu Dragnea    O poarta improvizata ce bloca accesul spre vila in care locuieste Ionut Nasleu, pe Calea Urseni, a fost demolata, dupa sesizarea unei publicatii locale    Presedintele Klaus Iohannis a stabilit cele doua intrebari la care electoratul va trebui sa raspunda prin DA sau NU la referendumul din 26 mai

Rectificarea BUGETARA! Deputatul Cornel Samartinean critica taierea a peste 200 milioane de euro de la Ministerul Transporturilor, in timp ce pe soselele nemodernizate mor oameni zilnic

Ministerul Finantelor Publice a publicat, in data de 21 noiembrie 2018, proiectul celei de-a doua rectificare bugetara a acestui an, o rectificare netransparenta si impredictibila facuta de Guvernul PSD-ALDE, fara analiza calitativa care sa preceada acest demers si fara controlul democratic al Parlamentului Romaniei.

Deputatul de Timis Cornel Samartinean atrage atentia ca este o rectificare in urma careia s-au taiat banii de la investitii, ceea ce reflecta greselile de guvernanta economica si lipsa de viziune, fiind mentinute o serie de masuri ce vor afecta bugetul si economia in 2019.

Au fost operate diminuari la Ministerul Transporturilor (-1,16 miliarde de lei), la Ministerul Cercetarii si Inovarii (-228,9 milioane de lei), la Ministerul Educatiei Nationale (-198 milioane de lei), la Ministerul Fondurilor Europene (-164,9 milioane de lei), de la Mediul de Afaceri si Antreprenoriat (-71,6 milioane lei), dar si la Ministerul Culturii si Identitatii Nationale (-176,8 milioane de lei), cu toate ca ne aflam in anul Centenarului Marii Uniri de la 1918. Astfel, sectoare guvernamentale importante sunt puse in genunchi pentru ca partidul stat sa-si poata plati promisiunile electorale.

Ministerul Transporturilor pierde si de aceasta data bani la aceasta rectificare bugetara. Guvernarea PSD-ALDE taie 1,16 miliarde de lei din bugetul Ministerului Transporturilor, in principal la proiectele finantate din fonduri europene exact de la capitolul de investitii in infrastructura.

Sunt taiate fonduri de la investitii, in timp ce pe soselele mor zilnic oameni din cauza unei retele de transport subdimensionate si nemodernizate.

In ultimul raport de tara al Comisiei Europene se arata ca infrastructura din Romania este un factor-cheie de limitare a competitivitatii tarii. Investitiile ar trebui sa stimuleze cresterea pe termen lung si procesul de reducere a decalajelor fata de Uniunea Europeana, dar slaba calitate a infrastructurii este un factor in plus in calea acestei incercari.

In contextul in care infrastructura rutiera a Romaniei se afla intr-o stare dezastruoasa, este inexplicabil cum actualul guvern  a decis ca Ministerul Transporturilor are bani mult peste necesitati.

Proiectele cu bani de la Uniunea Europeana pur si simplu nu functioneaza, iar Romania pierde banii europeni care ne erau acordati gratuit si ramane si cu infrastructura la pamant. (I.P.)