Iulius Town Timisoara, desemnat “Proiectul de retail al anului” de Real Estate Magazine (P)

Primul proiect mixt din vestul tarii a fost premiat, pentru al doilea an consecutiv, de revista Real Estate Magazine. Si in acest an, Iulius Town Timisoara a fost desemnat „Proiectul de retail al anului” in cadrul Galei Premiilor Real Estate 2019, care s-a desfasurat in Capitala, la sfarsitul saptamanii trecute, si care a reunit peste 400 de specialisti ai pietei imobiliare.


Premiile Real Estate Magazine ofera recunoastere celor mai dinamice companii si manageri cu performante, care au livrat proiecte inovatoare in piata si care au continuat sa investeasca in dezvoltare.

Distinctia a fost acordata pentru aportul adus pietei de profil de proiectul mixed – use dezvoltat in premiera in vestul tarii.

Inaugurat la finalul lunii august, Iulius Town reprezinta cea mai mare suprafata de retail din afara Capitalei, de peste 120.000 mp, care include peste 450 de magazine, noi concepte ale unor branduri internationale, retaileri in premiera pentru regiune, restaurante si cafenele tematice cu amenajari inedite si un mix complet de optiuni de relaxare si entertainment.

Totodata, componenta de retail a ansamblului include numeroase servicii, de la centru de sanatate si fitness, prima gradinita cu predare exclusiv in limba engleza, dupa curiculum britanic, dar si o scoala primara, multiplex cinema care se va extinde si va implementa un concept VIP, pana la birouri ale institutiilor publice.

Iulius Town este principala atractie de shopping si petrecere a timpului liber pentru timisoreni si locuitorii din judetele vecine, dar si pentru cei din Serbia si Ungaria. Anual, Iulius Mall intregistra peste 16 milioane de vizitatori, iar estimarile pentru Iulius Town indica o crestere pana la peste 20 de milioane. Proiectul include si trei cladiri de birouri functionale, cu o suprafata totala de 50.000 mp, trei sali de evenimente, un parc, carusel pentru copii  si patinoar sezonier, dar si aproximativ 4.070 de locuri de parcare.

Iulius Town a presupus integrarea Iulius Mall Timişoara intr-un proiect amplu de regenerare urbana, completandu-l cu funcţiuni de retail, office şi entertainment. Investitia companiilor IULIUS şi Atterbury Europe, cea mai mare din regiune, depaseste 442 de milioane de euro. (I.P.)

Leave a Reply