Patronii B1 TV au dezvaluit de ce au concediat-o pe jurnalista Sorina Matei! “Audientele slabe ale emisiunii si orientarea pro-rusa legata de criza coronavirus”

Postul de televiziune B1 TV a facut precizari intr-un comunicat de presa, dupa ce a reziliat contractul de colaborare cu jurnalista Sorina Matei, iar jurnalista a adus o serie de acuzatii, printre care si faptul ca televiziunea ar fi “sacrificat” doi jurnalisti pentru a primi ajutoare de la guvern.


„Urmare a declaratiei facuta de Sorina Matei pe pagina sa de Facebook, aducem urmatoarele precizari: 

  1. Am ales sa intrerupem la sfarsitul lunii aprilie contractul pe baza caruia Sorina Matei realiza emisiuni pe B1 TV. Nicio legatura cu Ziua Presei, desi ”da bine” ca motiv de victimizare. Nu a fost vorba de nicio notificare prealabila intrucat asa au dorit partile, de comun acord, de la inceputul colaborarii, lucru omis in postarea Sorinei Matei.

2. Ii reamintim Sorinei Matei ca si data trecuta cand a incetat sa mai realizeze emisiuni la B1 TV a invocat aceleasi motive de presupusa cenzura. Asta n-a impiedicat-o sa revina la B1 TV si sa faca in continuare emisiuni asa cum si-a dorit.

3. Accesarea programului IMM Invest se face pe baza unor criterii clare de calificare, laudele aduse Guvernului nefiind printre acestea. In plus, relatia directa este cu bancile care acorda credite si nu cu Guvernul. Ne scapa legatura care ar putea exista intre accesarea acestui program si relatia contractuala a unui post de televiziune cu un realizator de emisiuni.

4. Nu in ultimul rand, apreciem cand o prestigioasa agentie de presa, Sputnik, lauda un fost realizator de programe de la B1 TV. Ne scuteste de alte comentarii”.

De asemenea, Sorin Oancea, unul dintre actionarii B1 TV, (foto) a declarat pentru Paginademedia.ro: “Decizia are legatura doar cu audientele slabe ale emisiunii si cu o orientare pro-rusa legata de criza coronavirus, orientare tot mai evidenta in ultima perioada. Linia pe care mergea nu corespundea nici realitatii, nici punctului nostru de vedere. De aceea, am renuntat sa colaborare, pentru ca era o colaborare, Sorina Matei nu era angajata a postului”, a precizat actionarul postului. (Gabriela Gaspar)




Leave a Reply