Fashion House Outlet Centre Militari deschide a treia faza, dupa o investitie de 350.000 euro, si adauga in portofoliu noi magazine de brand (P)

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outlet-uri la nivel european, anunta deschiderea celei de-a treia faze a Fashion House Outlet Centre Militari din Bucuresti.


Incepand din 12 noiembrie, bucurestenii au la dispozitie mai multe magazine de brand din care vor putea face cumparaturi si care vor oferi reduceri zilnice de pana la 70%, pe parcursul intregului an.

Dezvoltata in urma unei investitii de 350.000 de euro, noua galerie de 2.600 metri patrati gazduieste magazine ale unor branduri renumite, precum Guess si Diesel – care au decis ca in faza a treia sa-si extinda spatiile comerciale in Fashion House, dar si brandurile Decimas, Union Brands si Smyk. In lunile urmatoare, in noua galerie isi vor deschide magazine brandurile Liu Jo si Numero Uno.

Pentru a marca deschiderea celei de-a treia faze, Fashion House Militari va organiza, in ziua de 14 noiembrie, campania Super Outlet Shopping Day, care anunta reduceri de pana la 90% in magazinele participante.

„Pandemia i-a determinat pe romani sa se reorienteze catre produse mai atractive din punct de vedere al raportului calitate-pret. Am resimtit acest trend si in Fashion House Outlet Centre, care, in ultimele luni, a continuat sa-si consolideze pozitia ca destinatie de smart shopping. Finalizarea acestei etape de dezvoltare si, implicit, de deschidere a noi magazine demonstreaza interesul nostru constant de a oferi vizitatorilor acces la brandurile pe care le iubesc, la preturi cat mai accesibile”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operatiuni Retail al Grupului Fashion House.

Odata cu deschiderea Fashion House Outlet Centre Militari si a primei sale investitii din Romania, in decembrie 2008, Grupul a lansat si un nou concept de pozitionare a centrelor de parcuri de retail de mari dimensiuni din Europa Centrala si de Est.

Spatiul total disponibil in magazinul Fashion House Outlet Centre Militari depaseste acum 14.000 de metri patrati, avand aproximativ 60 de magazine. Faza finala a proiectului va fi dezvaluita in 2021.

Printre marcile prezente cu magazine in Fashion House Outlet Centre Militari se numara adidas, Puma, Sizeer, Otter, US Polo, Under Armour, Stefanel, English Home, Levis, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colins, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Killtec sau Tom Tailor.

Grupul FASHION HOUSE va continua investitiile in Romania, urmand ca in primavara anului 2021 sa inaugureze al doilea centru de tip outlet din Bucuresti. Cu o suprafata de 13.000 mp, Fashion House Pallady (iesirea A2 de pe autostrada) va gazdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafata este deja inchiriata. (I.P.)




Leave a Reply