Automatizarea procesarii documentelor de popriri la 371 de sucursale BCR. Documentele sunt preluate de la peste 800 de birouri de executori judecatoresti si directii de taxe si impozite locale (P)

La inceputul acestui an, Banca Comerciala Romana (BCR) a demarat procesul de implementare a sistemului de automatizare a procesarii documentelor de popriri la nivelul a 371 dintre sucursale cu o solutie furnizata de Zipper Romania.


Sistemul asigura extragerea automata a datelor din documente, folosind tehnologiile AI si Machine Learning, ce au la baza algoritmi si reguli de business ce automatizeaza prelucrarea zilnica a peste 4.000 de popriri. Documentele sunt preluate, in format fizic, de la peste 800 de Birouri de Executori Judecatoresti si Directii de Taxe si Impozite Locale, fiind introduse ulterior in format digital.

Solutia Document Automation genereaza automat raspunsuri catre executori, in functie de actiunea intreprinsa si le transmite in format electronic catre adresele de email.

Programul prezinta si o zona de administrare cu rapoarte pentru: tipologiile de documente referitoare la popriri primite, (infiintare/ sistare/ suspendare/ actualizare poprire/ insolventa), volumul de documente in lucru, numarul de documente procesate (infiintate sau nu), nivelul de incarcare al angajatilor etc.

De unde a aparut necesitatea implementarii solutiei Document Automation?

„Intr-o perioada in care tehnologia avanseaza rapid si diversitatea datelor din documente este tot mai complexa, utilizarea unei solutii de automatizare a datelor de tipul Document Automation a devenit o necesitate pentru sistemul bancar, explica dl Doru Vijiianu, director general Zipper Romania. Prin automatizarea proceselor de inregistrare a datelor, se eficientizeaza timpul petrecut anterior de angajatii bancii cu introducerea manuala a unui numar considerabil de date, oferindu-le acestora posibilitatea de a se concentra si directiona eforturile catre operatiuni mai benefice pentru banca si pentru clientii acesteia.

Automatizarea nu mai este doar o tendinta, ci a devenit o necesitate pentru banci deoarece reuseste sa acopere nevoile de sistematizare a modului de prelucrare a documentelor si ofera control total asupra intregului flux de procesare, eliminand riscul pierderii documentelor”, a incheiat dl Doru Vijiianu.

Care sunt avantajele majore ale implementarii solutiei de automatizare?

Solutia de automatizare standardizeaza modul de lucru si eficientizeaza timpul de procesare a popririlor prin extragerea metadatelor cu acuratete si verifica automat datele colectate, eliminand rata aparitiei erorii umane. Document Automation recunoaste automat datele din documente, indiferent de format sau de limba in care sunt emise si extrage datele din dosarele cu pagini multiple, indiferent de locul in care se regasesc acestea in documente.

Zipper Romania face parte dintr-un grup de firme cu prezenta in 5 tari din Sud-Estul Europei. Cu doua centre de procesare in Romania, la Cluj-Napoca si Bucuresti si unul in Moldova, la Chisinau, compania acopera nevoile de procesare ale companiilor din regiune, oferind solutii si servicii de procesare a datelor si a documentelor receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o firma. (R.G.)

 




Leave a Reply