Incident la o agentie a Bancii Transilvania! Avocata Carmen Obirsanu a fost evacuata din fata ghiseului, dupa ce i-a atras atentia casierei ca nu poarta masca de protectie

Avocata Carmen Obirsanu a decis sa-si inchida contul pe care-l detine la Banca Transilvania si sa-si mute banii in alta parte, dupa un incident petrecut, in aceasta seara, la agentia BT din Dumbravita, la doi pasi de Timisoara, care a facut necesara interventia unui echipaj de politie.


Supararea avocatei a fost provocata de o angajata a agentiei, de la ghiseu, care a refuzat sa mai serveasca ultimii doi clienti, sub pretextul ca e ora inchiderii. In zadar a incercat Carmen Obirsanu sa-i spuna ca sta la coada de jumatate de ora, ca mai sunt aproape 10 minute pana la sfarsitul programului, ca are nevoie de bani pentru o deplasare in interes de serviciu, n-a fost chip sa o induplece pe tanara de la ghiseu.

In aceste conditii, nonconformista avocata din Timisoara i-a atras atentia angajatei BT ca nu poarta masca regulamentar si ca risca o amenda. Spiritele s-au incins, mai cu seama dupa ce Obirsanu si-a facut un selfie cu tanara fara masca de protectie, pentru a dovedi ca, intr-o institutie publica, nu se respecta restrictiile Covid-19. Mai mult, a sunat si la 112 pentru a solicita interventia unui echipaj de politie.

“Cum au venit, asa au si plecat, fara sa aplice macar un avertisment verbal. Au motivat ca, in prezenta lor, tanara a purtat masca de protectie, nu au constatat incalcarea vreunei restrictii, iar fotografia nu au dorit sa o studieze.

O sa fac o sesizare la OPC si o sa depun o reclamatie si la conducerea bancii. Daca asa sunt tratati clientii care-si tin banii la Banca Transilvania, atunci eu imi inchid contul si renunt la serviciile lor. Nu este posibil asa ceva, sa fii umilit pe banii tai!”, ne-a declarat Carmen Obirsanu.

In opinia sa, angajata bancii a fost extrem de obraznica, sfidatoare, cu ultimii clienti, pe care i-a evacuat din agentie cu 10-15 minute inainte de ora 17, in conditiile in care in ultima jumatate de ora nu a avut chef sa serveasca aproape pe nimeni.

Chiar si agentul de paza a incercat sa sara in ajutorul avocatei Obirsanu, intrebandu-si colega daca nu poate sa rezolve problema, femeia de la ghiseu raspunzand ca singura rezolvare este plecarea ultimilor clienti.

Deocamdata, nu am reusit sa aflam si opinia reprezentantilor Bancii Transilvania vizavi de acest incident, la telefoanele agentiei si a centralei neraspunzand nimeni. (Gabriela Gaspar)




Leave a Reply