Un om de afaceri din Timisoara a revendicat cei 30.000 de euro gasiti la Kaufland, la aproape 3 saptamani de la incident! Cum se va face selectia pagubasilor, daca apar si alte extrase de cont?

La aproape trei saptamani de cand un plic cu 30.000 de euro a blocat rotile unui carucior, intr-un supermarket Kaufland din Timisoara, dupa ce fost pierdut de o persoana necunoscuta, un om de afaceri si-a luat inima in dinti si s-a prezentat la politie pentru a spune ca banii ii apartin.


A dovedit cu acte bancare, spun oamenii legii, ca cele 150 de bancnote in cupiuri de 200 de euro au fost retrase din cont, inainte de a fi puse intr-un plic si plimbate pe la Kaufland, fara ca persoana care le-a pierdut din buzunar sa fi cumparat ceva.

Deocamdata, proprietarul banilor nu a intrat in posesia plicului cu bani, in conditiile in care cei 30.000 de euro au fost predati la ANAF si trebuie indeplinita o anumita procedura de recuperare, insa aceasta revendicare tarzie ridica serioase semne de intrebare.

In primul rand, de ce i-or fi trebuit, nefericitului om de afaceri, trei saptamani pentru a indrazni sa vina la politie cu un extras de cont pentru a dovedi provenienta licita a banilor pierduti, apoi, cum se va face selectia intre candidatii la revendicarea celor 30.000 de euro, daca vin si alti milionari care demonstreaza ca au scos 30.000 de euro din cont, sau chiar mai mult, inainte de pierderea plicului in Kaufland, si, nu in cele din urma, ce motive ar avea o persoana sa-si indese 30.000 de euro in buzunar, sa intre intr-un supermarket pentru a-si face aprovizionarea, dar sa iasa peste cateva minute fara sa cumpere nimic.

Poate, nu ar fi lipsit de interes pentru procurorii din Timisoara sa monitorizeze acest caz deosebit de spectaculos din perspectiva necunoscutelor…

Reamintim ca, in urma cu 3 saptamani, intr-un supermarket Kaufland din Timisoara, un barbat a pierdut un plic in care se aflau 30.000 de euro. Pe imaginile surprinse de camerele de luat vederi se poate vedea cum pagubasul se strecoara printre barele de la casa de marcat, pentru a nu mai sta la coada, in conditiile in care nu cumparase niciun produs (V.E.)

Leave a Reply