CHAT. Directia Finantelor Publice Timisoara anunta ca ANAF lanseaza un nou serviciu electronic destinat contribuabililor (P)

Agentia Nationala de Administrare Fiscala lanseaza CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro,  incepand cu data de 22.11.2021. Acest serviciu se afla in faza de testare pana la sfarsitul anului si poate fi accesat la urmatorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center.


„In luna iunie 2021 a fost testat serviciul de chat ce urmeaza a fi lansat sub forma pilot si (…) informam contribuabilii cu privire la faptul ca Agentia Nationala de Administrare Fiscala lanseaza chat-ul, un nou serviciu electronic, disponibil incepand cu data de 22 noiembrie 2021.

Acest serviciu se afla in faza de testare pana la sfarsitul acestui an si poate fi accesat de contribuabili. Prin intermediul serviciului de chat, contribuabilii pot beneficia de asistenta in vederea accesarii serviciilor disponibile pe portalul institutiei noastre”, a precizat presedintele ANAF, Mirela Calugareanu.

Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistenta in vederea accesarii serviciilor disponibile pe portalul institutional. In situatia in care contribuabilii doresc alte informatii decat cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, acestia sunt rugati sa apeleze la celelalte modalitati de acordare a asistentei, cum ar fi Call Center ANAF.

Viziunea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala este aceea de a deveni o administratie inovatoare si eficienta, capabila sa raspunda provocarilor mediului extern, care sa ofere servicii noi si adaptate diferitelor categorii de contribuabili si care sa faciliteze conformarea fiscala voluntara. Acest call-center are, in prezent, capacitatea de a prelua 90 de apeluri simultan. (I.P.)

Leave a Reply