Politia Locala Timisoara, asaltata de sesizari venite de la cetateni! In 2021, au fost primite 16.506 sesizari, depuse in scris, telefonic, prin email sau prin formular

Politia Locala Timisoara a gestionat, in cursul anului 2021, un numar de 16.506 sesizari de la cetateni, din care 6282 telefonice, 5055 depuse in scris la Politia Locala sau transmise prin email, 4695 transmise prin intermediul Primariei si 474 prin intermediul formularului de contact de pe site-ul institutiei. Astfel, fata de anul anterior, numarul de sesizari a crescut cu 7188.


In ceea ce priveste reducerea chetuielilor, la principalele compartimente care gestioneaza documente, s-a redus consumul si, implicit cheltuielile, astfel ca, fata de anul anterior, la Biroul Comunicare, Registratura si Evidenta Operativa a scazut cu 50% consumul de tonere si cu 20% cel de hartie, iar la Serviciul Dispecerat si Control Acces a scazut cu 90% consumul de tonere si cu 50% cel de hartie.

Potrivit unui comunicat emis de Politia Locala Timisoara, cetatenii care doresc sa intre in contact cu institutia au la dispozitie un modul de Sesizari Telefonice, care a inceput sa functioneze efectiv din luna ianuarie 2021, si unul de Sesizari Web, care a inceput sa functioneze efectiv din luna februarie 2021, in tandem cu schimbarea site-ului Politiei Locale Timisoara www.polcomtim.ro, care a devenit mai prietenos cu cei care il vizualizeaza.

Modulul de sesizari telefonice confera rapiditate in actiune si in transmiterea masurilor luate in teren de politistii locali catre cetatenii care apeleaza la telefoanele Dispeceratului si, cel mai important, a fost eliminata complet tiparirea acestora pe hartie, fiind introdusa posibilitatea ca sesizarile sa fie repartizate electronic, acolo unde necesita verificari mai amanuntite, catre serviciile sau birourile care se ocupa cu solutionarea lor.

Modulul de Sesizari Web, introdus o data cu dezvoltarea site-ului Politiei Locale, ofera facilitatea ca petitiile sa fie transmise prin intermediul formularului de contact, cetatenii care folosesc aceasta modalitate de a face sesizari primind inclusiv numarul de inregistrare la momentul transmiterii solicitarii https://polcomtim.ro/sesizari-online/. Si in cazul acestui modul s-a eliminat folosirea hartiei tiparite, totul desfasurandu-se digital.

De asemenea, urmeaza ca in perioada imediat urmatoare, la aceste trei module de sesizari sa fie introdusa o sectiune noua, de urmarire a stadiului in care se afla sesizarea transmisa. Tot pe site a fost introdusa o sectiune de Opinia Dumneavoastra, https://polcomtim.ro/opinia-dumneavoastra/, unde cetatenii isi pot exprima parerea fata de activitatea institutiei si a politistilor locali.

Toate aceste activitati au dus la eficientizarea activitatii prin eliminarea tiparirii pe hartie a documentelor, gestionarea mai eficienta si vizualizarea acestora de cei carora le sunt repartizate,  eliminarea posibilitatii ca sesizarile sa nu fie gestionate corespunzator, observandu-se astfel o crestere a numarului acestora prin mijloace digitale de 128% fata de anul anterior. (I.P.)

Leave a Reply