Mai multe site-uri care propaga stiri false in contextul crizei din Ucraina, inchise de Guvernul Romaniei. VEZI care sunt acestea

Purtatorul de cuvant al Guvernului, Dan Carbunaru, a anuntat, azi dimineata, ca mai multe site-uri identificate ca au propagat stiri false au fost sau vor fi inchise. De asemenea, programul Russia Today nu va mai fi difuzat, de luni seara, de niciun operator tv din Romania.


„Sunt o serie de masuri pe care autoritatile romane le-au luat in aceasta perioada pentru a bloca anumite surse identificate ca propagand stiri false in contextul crizei din Ucraina”, a declarat, luni, Dan Carbunaru.

Conform Guvernului, lista site-urilor fake news si fraude cu activitate in contextul crizei Ucraina – Rusia pentru care au fost demarate procedurile de blocare este:

https://bitinitiators.com/blog.html – indisponibil la acest moment
https://profitsmall.com/?domain=https://bitinitiators.com/blog – indisponibil la acest moment
https://yourincome.site/LP/lp_RO_RO_connera_XfZdkl_Av0VP/?domain=newsmoney.work&uclick=q5fnx99 – activ la acest moment
https://ru.md.sputniknews.com/ – activ la acest moment
https://md.sputniknews.com/ – activ la acest moment
https://ro.md.sputniknews.com/ – activ la acest moment
https://citestesitu.com – activ la acest moment
https://rtnews.ro – activ la acest moment
https://cloudx.ro – indisponibil la acest moment.

„Incepand din aceasta seara, potrivit datelor comunicate la nivelul Guvernului, ultimul operator care furnizeaza servicii tv in Romania va opri difuzarea Russia Today in Romania. Incepand din aceasta seara nici un operator nu va mai avea acest serviciu activ”, a mai spus Dan Carbunaru.

Acesta a adaugat ca la nivel european au fost deja anuntate masuri de blocare a redifuzarii atat a continutul Russia Today, cat si a Sputnik, conform Mediafax. (I.P.)




Leave a Reply