Directia Finantelor Publice Timisoara: Documentele care nu vor fi trimise la ANAF prin mijloace electronice (online), nu vor fi luate in considerare

Incepand cu data de 01.03.2022, contribuabilii/ platitorii persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica, precum si persoane fizice care desfasoara o profesie liberala sau exercita o activitate economica in mod independent sunt obligati sa transmita organului fiscal central cereri, inscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanta.


In situatia in care contribuabilii/ platitorii nu isi indeplinesc obligatia comunicarii prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distanta a cererilor,  inscrisurilor sau oricaror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central in format letric, nu vor fi luate in considerare.

Informatii suplimentare privind inregistrarea in Spatiul Privat Virtual gasesc pe site-ul
www.anaf.ro,  la urmatorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv. (I.P.)

Leave a Reply